Hoi allemaal!
Een tijdje geleden zijn na een stomme fout, waarbij ik als TL1 refereerde naar iets dat ik te koop had staan, al mijn bijdrages (terecht) verwijderd. Ik ben toen een tijdje inactief geweest als poster, maar kwam nog wel dagelijks op het forum.
De laatste tijd ben ik weer wat actiever op het forum en leek mij het gepast om mij te her-introduceren!
Mijn naam is Jeroen, 28 jaar oud en woon samen met mijn vriendin in Utrecht. Naast de horlogehobby, ben ik fan van fotografie, tech, (speciaal)biertjes, cocktails (die ik geregeld zelf maak) en bezoek ik zo nu en dan een concert.
Hierbij een uitgebreide sneakpeak van mijn collectie!
Drietal Zwitsers
Drietal Japanners
Drietal Chinezen (noem het gerust homages

Nog twee Chinezen, de iconische Seagull 1963 en een Merkur Salmon
En… de laatste aanwinst (sinds gister in bezit!):
Bulova Super Seville
Zoals jullie wellicht opmerken ben ik dus vooral fan van ‘betaalbare’ horloges. Met de Super Seville in bezit, neemt deze de plek in van meest kostbare horloge. Ik verwacht er in ieder geval veel plezier van te hebben!
Tevens zien jullie hier en daar wat fotografie. Ik ben sinds kort begonnen met het fotograferen van horloges en probeer mooie plaatjes te delen. Als je het leuk vindt, kan je me volgen op Instagram (word enorm gewaardeerd, bedankt!). Ik ben nog aan het leren, feedback is altijd welkom.
Bedankt voor het lezen en bekijken van mijn (her)introductie, ik spreek jullie gauw!
Greets,
Jeroen