Heren met Dames.

Ik vraag het me gewoon eens af,zijn er heren die graag een dames horloge dragen.? Misschien al enkel om dat de polsmaat klein is. Of vind het model gewoon mooi. En zijn er ( meer) dames die liever een heren horloge dragen ? Die ken ik namelijk persoonlijk.
Ben benieuwd!

6 likes

4 likes

Jawel! Hier de G-Shock GMA-S2100BA-2A1ER
Omdat de heren Casioak te groot is, naar mijn smaak.

7 likes

Wat zijn herenhorloges? Je ziet toch eigenlijk geen vrouwen meer die van die dubbeltjes- tot kwartjesgrote miniatuurtjes dragen.
Enkele hoogbejaarde dames uitgezonderd.
Alles wat ik op vrouwenpolsen zie is imo toch minimaal 34 mm. En die draag ik zelf ook graag.

4 likes

Klinkt haast als een zoekertje op SecondLove van iemand die zijn voorkeuren beschrijft.

Voor mij maakt de maat niks uit…ik lust alles.
Maar Tuurlijk is er een ondergrens, moet wel lekker vullen.
Pols moet wel iets op te zien zijn toch?

1 like

Jazeker, ben een fan van 34mm
Die grote 40+ mm horloges van tegenwoordig staan mij helemaal tegen.

3 likes

Zeg, he. Je ziet het juist wel. Vaak erfstukjes met emotionele waarde. Als sieraad.

Ik draag iig alles, van vintage dames dubbeltjes en heren tot garmin sporthorloge.

5 likes

Ik vind het gewoon mooi qua maat

34 mm en ik heb er de laatste HF strip van @Jurk mee gehaald. (Waar ik zeer vereerd mee ben).

Uiteindelijke draag ik ook 34 mm vintage, dan kan het ineens wel :thinking:

Ik zal het doorgeven aan mijn 61 jarige echtgenote :grin:

6 likes

Mooie avater van Susanna :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Na al die jaren ben ik nog steeds verliefd :heart:

1 like

Onderstaande geldt als unisex met de punt naar dames :grinning:

1 like

Dat is ook precies de leeftijd van mijn vrouw.
Die draagt heel graag bovenstaande air king.

Die echt grote schijven, a la TW Steel, zijn alweer een tijdje uit, gelukkig.
Ik ben zelf fan van duikers en chronografen en voor mij is dan het maximum 42mm. Kan, vind ik nog net, voor dergelijke sportieve horloges. Groter ga ik dan weer niet, want dat vind ik gewoon niet mooi.

Begrijp ik. :blush:

Nog steeds leuk om aan te gluren.

Hahaha wat mooi! Heel graag gedaan! :ok_hand:

2 likes

Misschien niet concreet n damesmodel, maar sommige horloges worden heel slim als unisex gepositioneerd. Zo denk ik ook mn Garmin 7s.
Ik zocht destijds n solar smartwatch die ietsjes meer subtieler/netter mocht zijn dan n stoer rugged model.
De 42mm en t ontbreken vd schroeven in de kast, maakten dat mn keuze op dit kleiner model viel.

Nadeel is wel dat t beetje als n tonnetje oogt door de hoogte.

Later kwam de 7s Pro uit, die ik liever had gehad vanwege zn LED zaklamp functie.

1 like