Heren Omega Seamaster Marihuana !

Wie heeft hier nog van gehoord ? Ik kan mij moeilijk voorstellen dat Omega dit gemaakt heeft :smiley:

1 like

Ik heb ze wel vaker gezien, Freddy. Deze Cannabis/weed dials zie je vaker op Ebay. Zelfs op chrono24 zie je ze.
Maar je hebt gelijk haha, Omega heeft geen speciale ā€œstonerā€ editie uitgebracht. Redials die toch meestal een leuke prijs opbrengen. Deze prijs is wel absurd hoog.

:smiley: het lijkt me een ā€œop zā€™n Indiaasā€ gerestaureerd horloge, zien er vaak best goed uit, maar met heel ā€œopvallendeā€ kleuren wijzerplaatā€¦
Voor dit soort bedragen zou ik een leuke ouwe opknap chronograaf kopenā€¦

In ieder geval zou ik het nooit kopen, zeker niet voor meer dan 700 Euro. Wat een lelijke wijzerplaat is dat zeg, nog afgezien van de afbeelding die erop staat.

Ze gaan voor $ 400-450 weg. De schattingen moet je vaak niet zo serieus nemen.

Al regelmatig gezien op chrono24, vooral bij Amerikaanse dealers om een of andere reden. Lelijk inderdaad, maar toch ook wel interessant: waarom specifiek deze print, en waarom altijd op late 70s / early 80s automatic day/date omegaā€™s? Deze afbeelding komt veruit het meest voor, naast een paar met Disney figuren. Zou er ooit iemand geweest zijn die een hele batch van dit soort dingen gerediald heeft?

Schattingen niet serieus nemen? Er is al 650 euro op geboden :smile: (hij is niet van mij overigens, jammer genoeg ;-))

Ja dat is zijn moeder :wink: Wie begint er nou meteen met een bod van 650?

Je hebt gelijk. Dat is waarschijnlijk zijn moeder idd :smile: Had ik niet gezien.

Een raar ding vind ik het maar.

Ik neem Catawiki net zo serieus als die wijzerplaat :yum:

Jammer zoā€™n vooroordeel Marcoā€¦:slight_smile: de aanbieder heeft deze gekocht op Chrono24

Ik vind het echt helemaal niks zo een wijzerplaat,maar ik zag net dat er op google ook zo een plaat op een Rolex te koop isā€¦tja ā€¦ik weet niet hoorā€¦