Herenhorloge rond de 200 euro

Natuurlijk snap ik dat de merken die ik noemde velen malen duurder zijn, wilde alleen maar een beeld geven over het type horloge die ik leuk vind.

Anyhow, Parnis heb ik zelf ook al naar gekeken zijn idd leuke horloges.

nautica en alpha beide nog niet aan gedacht.

Bedankt voor de reacties

Al eens aan een Poljot Journey gedacht?

Zelf heb ik juist hiervoor de Techne Goshawk toegevoegd… 200 euro en leuk automatisch uurwerk en toch weer wat anders…

Welkom veel lees en postplezier!!

Genoeg keus, ben benieuwd wat het gaat worden. :slight_smile:

http://bensontrade.nl/horloges/junkers/junkers-flight-records-g38-6296-2/

Junkers Flight Records G38 6296-2

Heb je al een besluit genomen? Of ben je nog vol in de oriëntatie fase?

Voor 200 euro zijn er best wel leuke horloges te kopen. Mijn eerste horloge was er 1 van Tommy Hilfiger, volgens mij kostte die toen rond de 150 a 200 euro.

Je ziet tegenwoordig bij veel bekende merken ook opties voor een kleiner budget. Denk misschien ook eens aan Hugo Boss, D&G, Armani, Tommy, etc.

blabla1552 Schreef:

Heb je al een besluit genomen? Of ben je nog vol
in de oriëntatie fase?

Voor 200 euro zijn er best wel leuke horloges te
kopen. Mijn eerste horloge was er 1 van Tommy
Hilfiger, volgens mij kostte die toen rond de 150
a 200 euro.

Je ziet tegenwoordig bij veel bekende merken ook
opties voor een kleiner budget. Denk misschien ook
eens aan Hugo Boss, D&G, Armani, Tommy, etc.

Als het je meer om de looks gaat (ipv duur/gecompliceerd uurwerk), zitten daar ook wel eens leuke modellen tussen. Of Fossil, Pulsar, Gc (Guess), etc.

Voor een mooi uurwerkje, zou ik me richten op Parnis. Sommige hebben mooi gedecoreerde uurwerken voor een schappelijke prijs. Wees alleen bewust dat er wel eens ‘rotte appels’ tussen de batch kunnen zitten, waardoor iets teruggestuurd moet worden enzo.

Ben benieuwd naar wat het wordt. Suc6!

Je kan ook op de Milgauss toer gaan en bij Bernhardt een Binnacle Anchor oppikken nu ze nog niet zijn uitverkocht :slight_smile:

Ik vind die Techne mooi!