Als horloge liefhebber met een wat kleiner budget ben ik toch op zoek naar iets leuks en misschien kunnen jullie mij daarmee helpen.
Ben op zoek naar een horloge zo rond de 200 euro.
Type of merk maakt me helemaal niets uit.
Alvast bedankt!
Als horloge liefhebber met een wat kleiner budget ben ik toch op zoek naar iets leuks en misschien kunnen jullie mij daarmee helpen.
Ben op zoek naar een horloge zo rond de 200 euro.
Type of merk maakt me helemaal niets uit.
Alvast bedankt!
Je moet wel een richting vertellen. Waar wil je hem voor gebruiken, automaat of quartz, hoeveel water resistant moet hij zijn… Je zal vast uitkomen bij Seiko. 
Welkom!
Ik weet natuurlijk niet waar je naar op zoek bent, of wat je horloge moet kunnen. Maar dit is een goed adres om je zoektocht te starten.
Kijk eens hier:
http://www.monsterwatches.nl
Succes
Inderdaad, rond dat budget is de standaard replay ‘Seiko’. Je zou het haast een Pavlov reactie kunnen noemen
Naast Seiko is er natuurlijk ook een hoop te krijgen, maar Seiko heeft gewoon een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.
Dus, kijk inderdaad eerst eens bij monsterwatches. Mocht je daar wat dingen vinden die je mooi vindt, laat dat dan vooral weten, dan hebben we misschien ook nog wel andere suggesties.
Misschien schop ik nu heel wat mensen voor de schenen maar kan nooit echt warm lopen voor seiko.
Vind een IWC portuguese (#1 favo atm), verschillende audemars piguet modellen en een rolex submariner/deapsea er mooie modellen om een beetje een beeld te geven van mijn smaak.
Die kan je dus wel vergeten met een budget van €200,00
Misschien eens neuzen bij Citizen, Casio, Oriënt e.d.
Alleen is het budget hierbij 30 á 40 keer zo klein dan de merken die jij noemt. 
Misschien schop ik nu heel wat mensen voor de
schenen maar kan nooit echt warm lopen voor
seiko.Vind een IWC portuguese (#1 favo atm),
verschillende audemars piguet modellen en een
rolex submariner/deapsea er mooie modellen om een
beetje een beeld te geven van mijn smaak.
Denk dat je wens alleen uit zal kunnen komen in een parallel universum 
+1
kijk maar eens bij Parnis, veel IWC hommages (ja, sommige noemen het schaamteloos kopiëren, maar daarover zijn al genoeg discussie gevoerd). Voor €200 heb je er minstens twee en dan ook nog met een kwalitatief goed mechanisch uurwerk.
Groet Roelof
En anders heb je altijd nog de optie van een goede tweedehands hier op het forum.
Zijn vaak genoeg leuke aanbiedingen te vinden.
Gr. Andre
Misschien komt er nog een aap uit de mouw…
Mooie optie vind ik.(tu)
Ik ben op jacht naar deze:

Flieger van Laco. 1 van de vijf die in WOII horloges moest maken, dus met ‘geschiedenis’. Nu met een Miyota uurwek om het voor de kleine beurs ook haalbaar te houden;)
Of misschien deze:
Techne Goshawk

Medeforumlid hhe verkoopt ze in zijn webshop. http://www.horlogedomein.nl
Met vriendelijke groet,
Herman
PS: Ik moet eerst nog mijn Monster verkopen, eerder mag ik geen nieuwe halen van mijzelf 
https://shop.laco.de/de/LACO-Onlineshop/Fliegeruhr
en/Einsatzuhren/Marineuhren.html?x0fc41=ak6lkg4dqr
61i2khf16nlbfml4
Begint met F?!?!
Faap/Faad of zo?
Misschien schop ik nu heel wat mensen voor de
schenen maar kan nooit echt warm lopen voor
seiko.Vind een IWC portuguese (#1 favo atm),
verschillende audemars piguet modellen en een
rolex submariner/deapsea er mooie modellen om een
beetje een beeld te geven van mijn smaak.
Parnis:

Nautica:
Alpha:

Alledrie wel lekker betaalbare merken. (tu)
Ik zou eens hulp vragen aan cmkooi ;die zocht ook een horloge van 200 euro en kwam met een milgauss thuis

Sluit meteen lekker aan bij je smaak 
Die Nautica is een leuk horloge!
(tu)