Herenhorloge van Alpha Sierra Model: Prototype X No. 1

Zag deze voor bij komen op een veiling wat denken jullie

1 like

Ik vind het een lelijk ding maar laat dat je niet tegenhouden. You do you!

2 likes

Klopt vind hem zelf ook niet super mee maar de nieuw prijs is 800 en kan hem voor 80 krijgen wat ik eigenlijk wel wat raar vind

Maar ga je hem dragen? Dat is dan de vraag.

Zo raar is dat niet. Alpha sierra is een merk dat kopieën maakt van merkhorloges. Dit zal ook wel een kopie van een horloge zijn.

1 like

Nee dacht misschien kan ik hem door verkopen ?

Als er nu bijna niemand op biedt zegt dat toch iets over de waarde? Lekker laten liggen!

Koop een leuk horloge van een echt merk en ga dat lekker dragen. Handelen in dit soort horloges gaat je niet veel brengen.

Koop Rolex!

1 like

Zoals meerdere ‘plakmerken’ op een veilingsite zoals vakantieveilingen te vinden. 80 euro ligt waarschijnlijk een stuk dichter bij de waarde dan 800 euro…

Dat terzijde, zoals @chlorophyl al zegt: you do you, koop wat je mooi vind en ook draagt :grinning:

2 likes

Dat zal waarschijnlijk niet lukken :man_shrugging:

2 likes

Goed plan. Zal je hier niet lukken. Misschien op marktplaats. Zou mezelf echter niet rijk rekenen.

2 likes

Dankjewel voor je eerlijke reactie wat voor Rolex zou jij aanraden voor een beginner

:popcorn:

1 like

Rolex of Alpha Sierra, bijna hetzelfde.

Het komt over alsof je voor allerlei verschillende redenen iets wilt aanschaffen. Hartstikke leuk allemaal en iedereen moet lekker zelf weten wat hij/zij koopt natuurlijk.

Ik zou beginnen met “wat vind ik mooi”. Dan heb je nog “wat kan en wil ik betalen”. Als je die twee combineert kom je een aardig eind, denk ik.

2 likes

Welkom, trouwens :wave:

1 like

Als je wilt investeren/speculeren, dan adviseer ik je om in de aandelen te gaan.

Met horloges moet je vooral pret hebben.
Gedachten aan rendementen moet je vooral niet teveel in je hoofd halen.

1 like

Hey en welkom!
Toen ik hier -nog niet zo lang geleden- mijn intrede maakte hier kreeg ik het advies om hier in het blauwe gedeelte een kijkje te nemen.

1 like

Hoi Chris,
Als je er €5 op kan verdienen heb je het goed gedaan.
Dan kan je er beter meteen 1000 kopen, anders zet het geen zoden aan de dijk.

Ik zou gaan voor een stalen sport model.
GMT master bv. De BLRO ‘Pepsi’ is een mooie instapper.
En als je die nieuw in de winkel haalt, heb je een goede deal.

Vaak gaat het bij een veiling op het laatst pas echt omhoog met de prijs.

En vergeet niet dat je ook nog veilingkosten (+30%?) en verzendkosten betaalt.

Lekker voorbij laten gaan. :-1:
Lees de aanbevelingen.

1 like

Ik zou m snel bij VakantieVeilingen kopen.
Daar is ie nu nog goedkoper.

3 likes