Tijdje weggeweest voor servicebeurt … eindelijk weer terug op het nest deze "Twentse Kanjer"
Dacht even deze week om hem te verkopen toen ik in de gezocht rubriek een advertentie zag
Maar het is toch wel een uniek horloge dat zo heerlijk draagt door de titanium kast
Dat laatste is een “staaltje” (hahahaha) vakmanschap van een ons bekende vakman
Daarnaast de eerste Staudt uit productie in de limited 1 van 5 versie
Deze heeft het vergulde Unitas skeleton uurwerk, kwetsbaar maar zo mooi
Weer in mijn nopjes met deze (toekomstig) klassieker
mooi hollands product! fijn dat jullie weer samen zijn
Mijn beste,
Mooi.
Weer een trouwe metgezel om de pols!!
Orologio Signaturis Temporis.
jij hebt meer geluk dan ik dan tuur. Mijne is dus niet meer teruggekomen van Ivo!
Alternatief uit de nieuwe serie of nog niet terug?
neen, Ivo bood een automatic aan, of wou zelfs zijn eigen HW ombouwen omdat de HW waren uitverkocht. Ik heb vriendelijk bedankt en een refund gevraagd. De nieuwe skelleton die hij had ingekocht van bij SHLAIN bleek ook niet te voldoen aan de kwaliteitseisen.
Voor die refund verwees Ivo me door met juwelier KWEKKEBOOM die het uiterst netjes heeft opgelost ook al volgen zij de STAUDT niet meer in hun juwelierszaak.
Miss heeft de mijne wel gediend als donor voor de jouwe. Alvast veel geluk ermee. ik vertrouw die skelletons die erin zitten voor geen haar meer. De mijne gaf problemen van dag 1. Is dan weggeweest en zou zijn opgelost niet dus!!! Ivo gaf zelf welliswaar toe dat het leergeld is geweest. Ik als klant ben daar niet zo tevreden over. Ik geef wel ruiterlijk toe dat het contact en de voorgestelde oplossingen van Ivo mij nooit hebben ontgoocheld. Qua contact en service verdient hij een ZEER grote pluim.Ook over juwelier KWEKKEBOOM niets dan lof dat is echt een aanrader geloof me. Als je ooit contact neemt voor iets vraag achter Jolande. Mijn hart lag bij deze PRAELUDIUM van de eerste Batch en zeker de skelleton maar als die niet leverbaar is zijn de anderen geen alternatief voor mij.
Uitermate vervelend
Ik deel de zorg over het skeleton uurwerk dus de tijd zal het leren
Zo is deze Praeludium 1/5 feitelijk een 1/4 geworden
Ik ben juist heel enthousiast over de nieuwe serie
Jammer van staal ipv titanium maar ik vind de nieuwe uurwerken super mooi
Daarnaast is de nieuwe gelaagde wijzrplaat weer een mooie evolutie
Als er ooit een tweede Staudt komt dan is het zeker the Artic White
Zoals gezegd Staudt service is super
Maar in eerste instantie moet de kwaliteit van het product idd gewoon goed zijn
Zeker in de prijsklasse waarin de Staudt zat en zit