Herfst meeting limburg: breaking news!

Gisteravond vond ergens op een geheime locatie in Zuid Limburg Het Grote Limbo Watch Herfst Treffen 2007 plaats.

Een pakweg 15 halve (hele :?: ) garen kwamen bij elkaar om, u raadt het al, te OH’ en over horloges en wat daar zo al bijhoort.

Tom heeft flink met zijn camera lopen zwaaien en in de loop van of net na het weekend kunt een beeldrapportage verwachten.

De begeerde trofee:
De Grote Limbo Watch Herfst Treffen 2007 Favoriet Bokaal , de Oscar voor horlogeliefhebbers is uitgereikt…

(virtueel :lol: )

Genomineerd waren:
De Tag Heuer Monaco van Steef;
de Jaquet Droz, Grande seconde van Marc;
de Omega Speedmaster cal 321 van Hans;
de Union Klassik gangreserve van Hans.

Hierbij merk ik (Hans), op persoonlijke titel, op dat er nog talloze horloges te zien waren die zonder problemen op deze lijst hadden mogen staan, de vingtage Rolexen van Bernard, de Omega’ s van Roel en die van Ferrie (jawel, De Ferrie!) de Seiko kunstwerken van Lucien (of zijn Broad Arrow die hij voor alle zekerheid had omgedaan) en ga zo nog maar even door…

Zodra de foto’s beschikbaar zijn ziet u op dit (en ander :lol: ) forum wie de trotse winnaar is geworden.

Mensen bedankt voor jullie aanwezigheid!

Hans & Roel

Had toch nog wel even tijd, dus bij deze de winnaar van de Grote Limbo Watch Herfst Treffen 2007 Favoriet Bokaal

De Jaquet Droz Grand Seconde

Tom bedankt voor de snelle beeldenservice!!

hans

Hier dan de foto’s. Het uploaden duurde echt een tijdje. Neem de tijd, het zijn er genoeg :wink:
Heb even geen tijd om ze van tekst te voorzien.

Kijk en geniet

Tom: Bedankt voor de mooie beelden. Dat maakt de avond compleet AF!

hans

Het was weer gezellig (tu) met veel mooie horloges.
De wish-list is langer geworden na gisteravond.

Marc, gefeliciteerd met je wisselbokaal. De Jaquet Droz is een terechte winnaar, alhoewel het altijd erg moeilijk blijkt te zijn om DE mooiste uit te kiezen. Er zijn er zo veel zoooo mooi.

De Panerai van Tom is erg mooi en minder groot, lomp en zwaar als foto’s laten vermoeden.

Ferrie’s wonderdoos bevatte enkele hele mooie stukjes zoals de gyrolunette, Omega Flightmaster, Omega “Scoreboard” en Marine Chronometer. Alles uiteraard in perfecte staat.

Rolexen in overvloed, erg vintage verkleurd en erg mooi.

Waar waren jullie nou zo snel gebleven gisteravond ? Leg mijn klokjes in de auto, kom terug en iedereen is weg uit de zaal. Ik heb nog effe in de kroeg rondgekeken maar daar was niemand van de 15 halve garen te vinden…Heb nog even aan de overkant van de straat in de kroeg gekeken.
Ik had het graag nog even afgesloten met een koud limburgse sjoes.
Volgende keer beter !

Mijn complimenten voor de mensen die van (erg) ver kwamen (tu). Dat is PASSIE !!

Het geheel is wederom voor herhaling vatbaar.

@Lucien: Excuus!! Hans en ik dachten dat je al naar huis was… Doen we het in de winter nog maar een keer over dan?

Wat een heerlijke avond. Iedereen bedankt voor de prettige, ongedwongen inbreng.

Sorry Lucien: het was zo onglofelijk drukte en chaos in het cafe dat meerdere van ons vertrokken. Volgens mij moeten er wel een paar gebleven zijn gelet op de opmerking op het andere forum dat Jeroen (weer eens) sjans had in de kroeg :slight_smile: .

Volgende keer halen we die Sjoes (brrrr) wel in!

groet hans cp

En moe waren we ook van al dat moois…

Er komt wel weer een Limbo Watch Midwintertreffen 2008 :slight_smile: :slight_smile:

hans

Dat ziet er uit als een geslaagde en gezellig meeting. Ik hoop dat de limbo’s in (ik hoop) november ook naar de HorlogeMeeting (met uitreiking van de Limiteds HOOP ik) komen!?!

Wat zijn jullie allemaal vroeg wakker vandaag.
Het was idd een zeer geslaagde en gezellige avond.
Leuk met iedereen te hebben kennis gemaakt.
Prachtige fotoos Tom.
De volgende keer ben ik er zeker weer bij.
Gr. JanJ.

Leuk hoor. Ziet er gezellig en interessant uit. Maar waar zijn al jullie slabbertjes?! Ik zou mijn kin niet droog kunnen houden ;).

Gerwin

het was idd hartstikke gezellig en voor mij als startende horlogegek erg leerzaam.

  • hans en roel bedankt voor de organisatie
  • tom bedankt voor de foto’s en de gezellige babbel in de auto
  • roel bedankt voor het aanstekelijk adviseren over de speedmaster (ik ben al voor driekwart om)
  • alle andere aanwezigen voor de informatieve gesprekken
    het was de rit van 350 km dik waard

heren
Zoals ik kan lezen was het weer een schitterende avond, Fijn dat het zo leuk was, hoop er de volgende keer weer bij te zijn.
gr. john

Prachtige reportage !!!
Wow, en al dat moois…kwijl, kwijl…( ik ben hier effe mijn scherm aan het reinigen :smiley: )

Enne van wie is die mooie Marine Chronometer ? Ik heb er ook eentje !
( update: erover gelezen, was blijkbaar van Ferrie zelf ! )

Zie ik daar meester Ferrie ? Op de tweede foto ?

En wie is die dubbelganger van Ralph Inbar naast Ferrie ?

Tsjonge, tjsonge, dat zag er echt héél interessant uit !!! (tu)

@ John
Daar rekenen we op!

tot dan!

hans

bluebreeze Schreef:

het was idd hartstikke gezellig en voor mij als
startende horlogegek erg leerzaam.

  • hans en roel bedankt voor de organisatie
  • tom bedankt voor de foto’s en de gezellige
    babbel in de auto
  • roel bedankt voor het aanstekelijk adviseren
    over de speedmaster (ik ben al voor driekwart om)
  • alle andere aanwezigen voor de informatieve
    gesprekken
    het was de rit van 350 km dik waard

Je bent al voor driekwart om? Het wordt dus zeker een Speedmaster… maar wordt het een nieuwe of wordt het een oude? Schroom vooral niet om een pb te sturen wanneer er vragen zijn!
Leuk om te lezen dat je een fijne avond hebt gehad.

Prachtig toch dat zulke bijeenkomsten kunnen. Het toont maar weer dat de horlogefreak een bijzonder slag mens is.

En is het werkelijk zo dat de Limbo´s NOG meer freak zijn dan nederlanders en belgen elders??

Mooie reportage. Had er graag bijgeweest.

Alles gaat hiet wat intenser :slight_smile: :slight_smile:

Het was inderdaad weer gezellig. En wat een horloges… Hans en Roel; nog een keer bedankt voor het organiseren!

Vr gr Ron