Herinner je je de Rolex MilSub van 60.600 GBP? Hier het vervolg

Kort en goed: http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?p=122738 Zie je gelijk hoe 60.600 GBP eruit ziet.

Menno

Fascinerend verhaal, en voor de meeste een beetje onwerkelijk.

gr Ron

Geweldig eind voor een goed verhaal!

Dank je, deze post had ik nog niet gezien (tu)

Mooi einde en leuk om te zien hoe zo’n deal afgerond wordt.

Bedankt voor de link, erg leuk om te lezen!

Leuk om eens van ‘nabij’ mee te maken.

Nog nooit zoveel geld (en Rollies) bij elkaar te zien!

Dank je wel Menno voor het vervolg linkje (tu)

mvg, Frans

Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken. Aan de ene kant vind ik het een belachelijk bedrag en de koper gestoord, maar aan de andere kant vind ik het een mooi bedrag en een mooi verhaal en ben ik verbaasd over mijn eigen reactie dat ik het een belachelijk bedrag vind… Ik weet het niet :+

Mooi verhaal om te lezen. Beetje onwerkelijk om zo’n bedrag op tafel te zien liggen. Hopelijk vind ik er ook nog eens een op een rommelmarkt :+

Prachtig horloge, prachtig verhaal!

(tu)(tu)(tu)

Ieder zijn meug, maar als ik dat horloge in een vitrine had zien liggen, zou ik er echt nog geen € 5 voor geven…

WilSeiko Schreef:

Ieder zijn meug, maar als ik dat horloge in een
vitrine had zien liggen, zou ik er echt nog geen €
5 voor geven…

Tsja. Ik draag nu een Submariner no date 14060m.
Zeker heel wat degelijker dan de meeste horloges.
Zeker ook in de prijscategorie boven de 1k qua gevoel.

5 euro is dan ook niet reeel.

66k Gbp is het andere uiterste. Dat komt door zeldzaamheid van de serie, niet door intrinsieke waarde.

Op een rommelmarkt zal je niet gauw zoiets tegenkomen, als vrijwilliger in een rusthuis voor oud militairen in het VK misschien wel :wink:

mvg, Frans

Jürgen Schreef:

Mooi verhaal om te lezen. Beetje onwerkelijk om
zo’n bedrag op tafel te zien liggen. Hopelijk vind
ik er ook nog eens een op een rommelmarkt :+

ieder zin meug natuurlijk; het is een prachtverhaal maar het bedrag absurd in mijn ogen.
Ik kan er niet bij dat zo’n afgerotst ding zoveel geld kan opbrengen.

Het ding is nog steeds volledig origineel en derhalve bepaald niet “afgerost”.

Moet jij eens zien wat “Bexley” hiermee doet…

absurd omdat je het geld zelf niet hebt… heb je dat wel dan worden dit soort horloges ineens wel interessant.

Waarom Cash??

wel heel erg mooi, die verzameling op tafel is wel een fortuintje zeg…pff! maar goed, pas als je dit geld hebt, dan wordt het interessant :slight_smile:

ik vind het leuk dat we hebben mogen meegenieten van deze unieke 'deal"

frenk Schreef:

Waarom Cash??

wel heel erg mooi, die verzameling op tafel is wel
een fortuintje zeg…pff! maar goed, pas als je dit
geld hebt, dan wordt het interessant :slight_smile:

ik vind het leuk dat we hebben mogen meegenieten
van deze unieke 'deal"

Omdat de bank in het weekend niet open was.
Serieus, dat was hetgene wat mr. Mike Wood erover wist te melden.
Dit was de beste manier om de deal safe rond te krijgen.

Mike Wood is in kringen van MilSubs een erkende grootheid. Als je als verzamelaar uit Duitsland dan in GB de steun van Wood krijgt, maakt het e.e.a. wel makkelijker.

Over het bedrag: ja, 60,600 GBP is een ongelofelijk bedrag. Zelfs als forumleden die toch ook wel met een schuin oog naar heel dure horloges kijken, vinden we het (te) veel geld. Toch is het inderdaad relatief (zoals in een vorige posting al werd opgemerkt). Laten we wel zijn: voor het overgrote deel van onze vrienden- en kennissenkring is het bezit van meer dan 1 of 2 horloges al overdaad. Laat staan als we er een behoorlijk bedrag voor betaald hebben. Relatief dus!

Menno

bank gesloten… dus even 60k cash (ponden!) uit je spaarvarken halen… hmmm sommige mensen hebben toch echt een heel ander leven :slight_smile: :slight_smile: