Herinnering LimboWatcht treffen

Denkt u aan het gezellige ( :slight_smile: ) LimboWatch treffen morgenavond (dinsdag) vanaf 19.30 uur in (de omgeving van) Klimmen (L)? Stuur een PB voor meer informatie over de locatie. Gewoon een beetje Auwtutten over horloges zonder dat iemand zegt: “Ja zeg, kunnen jullie het nog over wat anders hebben?”:slight_smile: :slight_smile:

absoluut niet vergeten :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:
john

Zie jullie morgen.
Heb er zin in.

Bernhard

Jij komt zeker met een aanhangwagentje voor de verzameling? :slight_smile:

Denkt men om de foto’s:)

Yes! :slight_smile:

Ben wel aan het twijfelen of ik wel veel moet meenemen en welke,… zijn toch allen favoriet…
Zal ook wat horloges meenemen die ik niet meer tot mijn collectie wil rekenen,… Universal, Minerva, IWC, Jaeger, Omega,… allemaal Vintage modellen in redelijk betaalbare prijsrange (300-800 euro)…
En van mijn collectie wellicht een paar,… maar ben benieuwd naar wat een ieder bij zich heeft.
Om eerlijk te zijn wil ik niet ‘negatief’ opvallen en is mijn collectie natuurlijk ook maar zeer relatief.
Er zijn beslisten voldoende leden veel meer en betere modellen.
Vooral plezier hebben maar… ben trouwens wel nog nieuwsgierigheid naar de oude Speedmasters,… krijg morgen als het goed is een Cal. 321 met orig. box, schakels, band,… wellicht heeft iemand wat meer info hierover bij zich of een gelijk modell,… wat zijn kenmerken,…

We kunnen voor jou een apart kraampje inrichten :slight_smile: Ik neem een Speedmaster cal 321 (145.012) mee, maar met leren band.

Aub met rode fluweel, glazen vitrine en lichte hemel.
Is vervoer geregeld?

Quote: Aub met rode fluweel, glazen vitrine en lichte hemel.

Wel eens van de Wallen gehoord :slight_smile: wel een eind rijden vanuit klimmen he?

Kopen ze daar ook horloges?

Achter het CS verkopen ze heel goedkope Rolexen :slight_smile:

Ben helaas verhinderd. Maar ik verneem graag hoe e.e.a. is verlopen.
Gr.JanJ.

(Beeld) verslag volgt morgen, het was gezellig :slight_smile: