mooie verhouding en lekker rustige bezel!
Natuurlijk weten rechtgeaarde HFers zich zulke acties te herinneren. Ik draag 'm heel af en toe. Weg gaat ie niet.
Mooi hommage aan een mooie Rolex. Gewoon rustig om naar te kijken, niet te opvallend. Heel tof. Zijn gewoon nog te koop toch?
Welke refentie was dit?
Wat moet ik me voorstellen bij een ‘inkoopactie’?
Die van mij is eventueel te koop omdat ik hem niet draag.
Lijkt mij ook wel eens leuk om zoiets mee te maken. Ik was bij die actie nog niet op het forum
Een leuke betaalbare uurwerk lijkt me leuk.
Heb er ook aan mee gedaan, was een goede deal. Heb een jonge man er heel blij mee gemaakt, zijn eerste mechanische horloge. Hopelijk komt er nog eens zo een actie.
Als @fdpg1963 geen intresse heeft in die van jou , dan ik wel evt.
Leuk voor naast mijn 36784
Nee ik ben op dit moment niet naar een duiker op zoek, maar het is zeker een heel leuk horloge.
Maar was dat ook toentertijd niet gewoon via (grijze) markt of zelfimport hier te krijgen dan?
??
Ik snap de vraagtekens niet. Zoals ik het lees was het niet in Europa te krijgen. Dan bestel je het dus vanuit het buitenland eventueel via een tussenpartij. Waarom moest dat speciaal met een groep gecoördineerd worden?
Dat moest niet. Dat ging zo’n 5 jaar geleden best spontaan. Wat ik me herinner is dat ie eerder in de usa op de markt kwam en invicta m (nog?) niet in europa wilde verkopen.
Doordat we met een grote groep bestelden ging het logistiek via invicta en meen ik voor een scherpere prijs.
Ondertussen is de Invicta 1953 verkocht aan een forummer die van plan is om hem wel veel te gaan dragen.
En dat is beter dan bij mij in de kast liggen.
Weer niet gelukt