Herintroductie coffeecup

Toen ik groen achter de oren was, kwam ik hier binnen als horlogeliefhebber 1.0. Oftewel afgaan op wat bij de lokale juwelier te koop was, mooi vond en dat kopen. Ik had dan ook een 10+ collectie van modeklokjes en mijn eerste “echte” was een Tissot PR100 automatic.
De laatste maanden heb ik al mijn horloges geflipperd en ben tot de huidige set gekomen. Omdat ik meer dingen leuk vind, geef ik niet meer dan 500,- per horloge uit. Dat is een grens die ik mezelf heb opgelegd. De collectie is wellicht in financiële zin niet jaloersmakend, maar ik geniet van elk klokje in de kast:

Afijn. Hier wat plaatjes:

Deze heb ik van collega’s gekregen toen ik weg ging. Niet mijn keuze maar om die reden wel een keeper. En helemaal niet zo verkeerd op nato.

Deze was in 2006 nieuw 40eu en gaat mede door z’n betrouwbaarheid, batterijduur van 7 jaar en restwaarde niet meer weg. Dragen doe ik m echter nog nauwelijks.

Dan nog een Sekonda flieger met bruine sunburst en gele secondewijzer. Maar daar heb ik even geen plaatje van.

8 likes

Her-welkom dan, coffeecup!

1 like

Welkom (again) op het forum.
Die Edox mag er zijn hoor, simpel en stijlvol :thumbsup:

1 like

Ja die Edox is idd erg mooi. Toppertje

1 like

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

En da’s het belangrijkste!

Leuke collectie!

1 like

Mooi setje heb je inmiddels samengesteld hoor! Met name die Edox is een topper wat mij betreft.

1 like

Welkom terug dan coffeecup!
Een niet jaloersmakende collectie? Jij bent er zelf toch blij mee? Als ik nu jouw collectie had en jij niet? Dan was je vast jaloers op mij geweest. Jaloersmakend is zo relatief! Geniet er gewoon lekker van, niks mis met jouw verzameling!

2 likes

Welkom!!

1 like

Welkom terug en let op dat je je grenzen niet gaat verleggen…:grinning:

1 like

het blijft blijkbaar altijd ergens kriebelen. Welkom terug coffeecup. Hoop dat je hier weer fijne tijden zal beleven!

1 like

Mooi dat je weer terug bent welkom .

1 like

Welkom coffeecup!
Mooie serie horloges , Vooral de tissot vind ik erg mooi zo met dat bandje.
Veel sterkte in de toekomst hier en thuis :wink:

1 like

Welkom terug, leuke collectie met name de Tissot en de Edox, veel plezier ervan!

1 like

Prima! Die 0040 is helemaal fijn!:thumbsup:

1 like

Mooi rijtje, maar die Edox is vet!

1 like

Thanks mensen. Wat leuk dat de Edox zoveel handen op elkaar krijgt, terwijl het een redelijk onbesproken merk is op dit forum.
Voor al die liefhebbers nog één plaatje. Het is inderdaad een prachtig horloge met geweldige details. Deze is overigens maar 37mm!

Ik beschouw mijn collectie eigenlijk als vier stuks; Tissot (van sportief, naar zakelijk, naar tool met een bandenswap),
NY0040 diver,
Citizen Red Arrows,
Edox dresser.

De rest is kastvulling maar gaat tegelijkertijd ook niet meer weg.

1 like

Hier ook een Edox bezitter. :wink:
Best wel een lekkere klok hoor. !

1 like