Herintroductie

Beste leden,

Enkele jaren geleden heb ik mij hier aangemeld. Ik heb al die jaren veelvuldig meegelezen op dit forum, waarvan ik veel heb geleerd. Nu ik mijn inloggegevens heb hervonden herintroduceer ik mij graag!

Ik ben inmiddels 23 jaar oud, studeer en heb nog steeds een meer dan normale interesse in horloges. In de afgelopen jaren heb ik een verzameling aan plakwerkjes opgebouwd, welke altijd binnen een x aantal maanden kapot gingen (ik ging er ook niet zo goed mee om). Na het krijgen van een Seiko kinetic begon ik mij steeds meer te verdiepen in het wel en wee van het horloge. Inmiddels draag ik met veel plezier een Tissot, Edox en nogsteeds de eerdergenoemde Seiko. Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een Longines Hydroconquest, op welke ik mede door dit forum verliefd ben geworden.

Ik hoop dat ik een leuke bijdrage kan leveren aan dit forum en verwacht nog veel meer te leren!

Gr Robin

12 likes

Welkom terug Robin! Heb je toevallig ook foto’s van je horloges? Dat vinden we altijd wel leuk om te zien. Fijne zondag nog!

2 likes

Dank! Ik heb zeker een foto. De Longines is donkerblauw, dat is niet goed te zien op de foto.

8 likes

Welkom (terug)! Leuke collectie heb je al, mooi evenwichtig!

1 like

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom! Goed bezig man! :thumbsup:

1 like

Welcome back! Mooie verzameling!

1 like

Welkom!!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom terug! En je hebt al een bewonderenswaardige set horloges. Vooral die Longines brengt water in de mond.

1 like

Daarin ben je vast uniek hier op HF :slight_smile:
Welkom terug!

1 like

Je eerste bijdrage is een feit :wink:.
Mooie horloges hoor!
Gr.Wander

1 like

Welkom terug op HF, Robin!

1 like
2 likes

Mooie verzameling!

1 like

Welkom (terug) op HF :ok_hand:

1 like

welkom terug Robin!
Veel plezier hier.

1 like

Van harte welkom (terug) op het HF !

Mooie start van een collectie heb je al :+1:

De Longines is mijn favoriet :slight_smile:

Veel plezier gewenst hier! :slight_smile: