Heritage - Fliegeruhr in rose gold

Deze nieuwe aanwinst wilde ik jullie ook niet onthouden.
Een Heritage Fliegeruhr van Karl Breitner. Het zal wel een internet merk zijn, maar dat maakt mij persoonlijk niet uit want hij is verschrikkelijk mooi en daar ga ik voor. Daarnaast een mooie lederen band met rose gold vlindersluiting. Met name ook de details vond ik fraai.

Uitvoering in rose gold, doorsnee 40 mm dikte 8 mm.
Mooie lederen band met vlindersluiting. Quartz uurwerk en 2 jaar garantie.

Ben bezig een verzameling aan te leggen van mooi ontworpen horloges die mij persoonlijk aan spreken, soms is het de eenvoud, soms het aparte, soms de combinatie van kleur kast en band etc.
Maar het mag beslist niet teveel kosten, anders staat mijn verzameling binnenkort ook op het internet.

geniet van de foto’s

Ed

Ziet er heel mooi afgewerkt uit hoor. Mooie aanwinst. (tu)

Mijn beste,

Ed schreef:
“Ben bezig een verzameling aan te leggen van mooi ontworpen horloges die mij persoonlijk aan spreken, soms is het de eenvoud, soms het aparte, soms de combinatie van kleur kast en band etc.
Maar het mag beslist niet teveel kosten, anders staat mijn verzameling binnenkort ook op het internet.”

En zo is het maar net, immers:

‘Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment’.

Overigens, wederom een mooi horloge, fraaie opgelegde cijfers en een oogstrelende kast.
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit fraaie horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Ik ging ook maar eens even kijken op ebay. Zijn leuke modellen hoor. Volgens de aanbieder zitten er Seiko uurwerken in dus dat is altijd goed en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Ziet er idd prima uit en het is echt rose-goud?

Ik zie geen vermelding van automatic, dus handopwinder?

Veel plezier ermee.

Helemaal mee eens Andre. De prijzen zijn inderdaad belachelijk laag.
Daarom maak ik er ook melding van omdat je voor heel weinig centjes toch een mooie klok kunt kopen met zoals jezelf zegt nog een prima uurwerkje ook.
Bovendien zit hij er in het echt nog mooier uit.

groet

Ed

P.S. Ik heb toch geen nieuw virus aangewakkerd? :wink:

Had ik volgens mij allemaal in mijn beschrijving gemeld…!

Quartz en rosegold

groet

Ed

Hééééééél mooi!
Dit is nou typisch zo’n horloge waar ik uren naar kan kijken.
Echt genieten!!!
Jur

Zie nu pas de prijs!!!
Meteen geboden. We gaan nu tegen elkaar opbieden denk ik zo?
Jur

Jur

Ze zijn regelmatig in de aanbieding, lukt het nu niet dan morgen wel. Ik ga ook nog voor dezelfde maar dan met zwarte wijzerplaat.

Ed

euhhh… waar staat het goudmerkje? Ik zie alleen maar stainless steel… Rose verguld of rose gouden kast?

De kast is Rose verguld, maar wel superrrrrrmooi. Geheel goud kan niet voor deze prijs.

Ed

Heb de prijs ook niet gezien :wink:

Kijk maar op Ebay, dan zie je het wel. Je zal versteld staan.

Ed

Sorry, maar bah

Wederom een mooie klok.
Je bent een mooie collectie aan het opbouwen.

Leuk model, de datum hadden ze achterwege kunnen laten…
Veel plezier ermee!!

Groet,
Arno.