Herkansing. Toch weer een besteld

Hopen dat het nu wel geleverd word. De vorige keer ook een Luminox besteld maar de transporteur kom mijn adres niet vinden.!?!?!?!. Maar goed. uiteindelijk netjes alles terug gekregen. Nu de herkansing. Hij ligt bij de douane en nu maar wachten totdat de postwagen voor de deur verschijnt. Hier een foto van de verkoper. Zodra ik hem in bezit heb maak ik eigen foto’s.

• Black Dial
• Quartz Movement
• PC Carbon Reinforced Case
• Time and Date
• Caseback with Screws
• Security Screw-On crown with Protection
• Hardened Mineral Crystal
• Rubber / Silicone / PU Strap
• Night Vision Tubes (25 years)
• Case Diameter: 44mm
• Water Resistant: 100M

Productsheet van Luminox.

http://www.luminox.com/assets/Pictures/Products/PDFs/A.0201.pdf

Bij wie heb je hem gekocht?

Countshop, Ebay

thanks! ga ik even volgen :slight_smile: (komt deze zonder extra rekeningne langs de douane of nog geen ervaring met deze verkoper?)

Ik heb eerder een horloge besteld via deze verkoper en kwam niet aan bij mij thuis. Ik kom wel zien dat het verscheept is geweest. Heb mijn geld netjes terug gekregen. Met vertrouwen zit het wel goed. Douane weet ik niet, nog niet langs de deur geweest. Zodra ik meer weet post ik het hier.

Beste Jeronimo,
De rekening van de douane zijnde “btw bij invoer” en inklaringskosten zit bij de levering van het horloge door TNT en dient contant aan de deur te worden betaald.
Kreeg er vandaag ook weer een: Douanewaarde Euro 245,00 BTW 46,55 inklaringskosten Euro 12,50 dus totaal extra kosten Euro 59,05.
Dat zijn geen grapjes.
Groet,
Jan

Cool, een mede Luminoxbezitter (mijne valt met wat geluk morgen op de mat).
Ben benieuwd naar jouw ervaringen. Zo lees je weinig, zo heb je 2 folks met een bestelling pending!

Het voordeel is dat deze zeker geen 245 euro kost, maar is nooit leuk om bij te moeten betalen. Maar goed heb ik rekening mee gehouden en de prijs zeer netjes.

Zodra deze in bezit is komen er foto´s en bevindingen.

Bericht ontvangen van TNT dat het pakket vandaag aangeboden gaat worden.
Hopen dat ik thuis ben als ze komen en dat ze het anders bij de buren afgeven.
Als ik het horloge in handen heb dan zal ik een update posten.

ik ben zeer benieuwd naar je ervaring en pics natuurlijk! vind het een leuk horloge!