Onlangs liep ik net een horloge mis. Het is een Memotime ontworpen door Corum die vroeger eigenaar van dit merk was. Ik krijg altijd een beetje nare bijsmaak van die herkansingsaanboden. Ik had me er al bij neergelegd dat ik hem niet had gewonnen en nu weet ik niet wat ik zal doen. De prijs isvolgens mij belachelijk laag. Ik heb eens een gebruikt model gezien die met aftermarket bandje voor 500 euro werd verkocht. Deze is nieuw en voor 160 euro kan hij van mij zijn. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320427128829&ssPageName=ADME:X:SCO:US:1123
Ik weet het niet meer jongens. (en meiden)
Als het te mooi lijkt om waar te zijn…
Trouwens, ik vind het vreemd dat je nog voor afloop van de veiling al gevraagd wordt of je het voor minder dan de vraagprijs kopen wil. Als verkoper zou je toch nog 2 dagen wachten, zou je denken?
On a side note: ik word altijd kriegel van die AAAAAAA++++++ feedback die je op Ebay ziet. Gewoon goed is toch ook goed?
Ik heb in de feedbackscore gezien dat er al eens eerder twee van deze horloges zijn verkocht. Eén voor 126 en een ander voor 160 dollar. Ik ga er niet op in en biedt de volgende keer tot max 150. 
Met alle respect maar ik vind het horloge eruit zien als een relatiegeschenk wat je ergens gratis bij krijgt.
Over het algemeen kan ik me wel vinden in jouw horlogekeuze Dreski, en ja, ik zeg het er altijd zelf bij, smaken verschillen maar nu ben ik het toch helemaal eens met XXof, een kinderachtig horloge, en dan nog zogenaamd de zee redden, tja das al helemaal niet te controleren, ik kan er niet zo goed tegen als er dit soort emotionele teksten bij staan…vind ik niet erg geloofwaardig overkomen…maar goed zoals altijd, als jij het een mooie horloge vind moet je het gewoon kopen, blijkbaar twijfel je toch en wil je hem eigenlijk wel hebben, toch?
Lowlander Schreef:
Over het algemeen kan ik me wel vinden in jouw
horlogekeuze Dreski, en ja, ik zeg het er altijd
zelf bij, smaken verschillen maar nu ben ik het
toch helemaal eens met XXof, een kinderachtig
horloge, en dan nog zogenaamd de zee redden, tja
das al helemaal niet te controleren, ik kan er
niet zo goed tegen als er dit soort emotionele
teksten bij staan…vind ik niet erg geloofwaardig
overkomen…maar goed zoals altijd, als jij het
een mooie horloge vind moet je het gewoon kopen,
blijkbaar twijfel je toch en wil je hem eigenlijk
wel hebben, toch?
Nee eigenlijk wil ik een echte Corum hebben.
Jullie hebben gelijk. Ik ga lekker mijn budget spekken. Dit is echt een horloge voor erbij en daar wil ik nu geen geld aan spenderen.
Wijs besluit;), ik ben nu al benieuwd naar je volgende aanwinst. succes!
Wordt net als voorgaande posters niet heel warm van dit horloge dus idd een verstandige keuze deze (voorlopige) te laten schieten! Waarvoor ben je momenteel aan het sparen?
en voor een paar euro meer had je de automatische versie kunnen krijgen.
Als je zo graag een Corum wil, dan zou ik deze zeker aan me voorbij laten gaan.
Nope,
Ik las ergens iets over nichterig, there you are

Ik zou het niet doen…waarom niet?
Hij is te klein voor jou en ik vind hem spuuglelijk…ik heb mooiere klokken van jou gezien…en zeker als je al een bijsmaakje hebt…don`t do it.
leeuwentemmer Schreef:
Wordt net als voorgaande posters niet heel warm
van dit horloge dus idd een verstandige keuze deze
(voorlopige) te laten schieten! Waarvoor ben je
momenteel aan het sparen?
Een blauwe Oris TT1 Diver…
pimobiel Schreef:
Nope,
Ik las ergens iets over nichterig, there you are
Hahahaha touché. (tu)
nichterig? wie komt er nu uit de horlogekast? Dreski, namens ons allemaal, spaar en poker door en koop een Oris. 
Die is wel erg gaaf idd! In dat geval zou ik zeker nog even wachten met het doen van nieuwe aankopen!
leeuwentemmer Schreef:
Die is wel erg gaaf idd! In dat geval zou ik zeker
nog even wachten met het doen van nieuwe aankopen!
Ik doe mijn best. Er is nog een Seikootje onderweg. Misschien verkoop ik die ook wel direct door.
dreski Schreef:
Ik heb in de feedbackscore gezien dat er al eens
eerder twee van deze horloges zijn verkocht. Eén
voor 126 en een ander voor 160 dollar. Ik ga er
niet op in en biedt de volgende keer tot max 150.
idd, ik zoek eerst uit wat iets ongeveer oplevert. Als het herkansingsaanbod me bevalt, dan ga ik er gewoon op in. Enneh, soms kan ik er zelfs nog iets vanaf snoepen. 
Pas dan alleen op dat een herkansingsaanbod een tijdslimiet heeft.