Herman-JR

Een prachtige nieuwe Rainer box voor 6 Horloges overgenomen van @anon23799972HF. Zeer soepele afwikkeling. Dank je wel!

1 like

Onlangs een prettige deal gesloten met @anon23799972HF . Alles volgens het boekje i.c.m. gezellige communicatie. Aanrader dus! :ok_hand:

1 like

Prachtige vintage Rolex advertenties gekocht van @anon23799972HF. Perfect verpakt en snel verzonden. Blij mee! :smiley:

1 like

Vandaag een Citizen duiker overgenomen van @anon23799972HF .

Horloge is zoals aangegeven in topstaat en Herman blijkt uit de buurt te komen, dus hij kwam hem zelfs persoonlijk overhandigen. Hoe cool is dat!

Bedankt gozert en we komen elkaar vast nog eens tegen :+1:

1 like

Gisteren een mooie koop gedaan bij @anon23799972HF. Hij had alles bom-proef verpakt en alle afspraken 100% nagekomen. Nogmaals dank en graag tot een volgende gelegenheid.

1 like

Ik heb van @anon23799972HF een viertal ingelijste advertenties overgenomen. Prettige, vriendelijke en duidelijke communicatie en razend snel verzonden. Uitstekend ingepakt, dus alles is netjes overgekomen. Zo heurt het! Herman bedankt!

3 likes

Ik heb van Herman enkele ingelijste advertenties gekocht. De communicatie was prettig, de prijs was netjes en de afhandeling ging snel.

:+1::+1::+1::+1::+1:

2 likes

Enicar horloge overgenomen van @anon23799972HF

Goed contact, horloge netjes verpakt en in prachtige staat! Bedankt! :slight_smile:

2 likes

Heb van Herman een halve link overgenomen voor mijn horloge. Onwijs bedankt voor de goede verpakking, juiste omschrijving van de link, snelle verzending en faire prijs! Ga ik veel plezier van hebben! Zou Herman dus zeer zeker aanraden!

Met vriendelijke groet,

Bas

1 like

Twee tropic straps overgenomen van @anon23799972HF

Keurig netjes en snel verzonden. Dikke :+1:t3:

1 like

Een aantal Tropic bandjes van @anon23799972HF overgenomen.

Snelle, goede communicatie en bandjes zaten zeer goed verpakt, nog bedankt Herman :+1:t2:

1 like

Bandjes gekocht van @anon23799972HF.
Bomb proof verpakt en snel verzonden.
Prima zaken doen met dit HF lid :+1:t2:

1 like

Magazines van @anon23799972HF over genomen.
Vlotte levering, goed verpakt.
Nogmaals, bedankt

2 likes

Horloge overgenomen van Herman.
Geweldig verpakt, goede communicatie en een fijne deal hier aan over gehouden!

Dank je wel @anon23799972HF

1 like

Afgelopen zondag van @Herman-JR een glaspers / kastsluiter en Bergeon spring-bar verwijderaar gekocht met daarbij, als toetje een leren matje voor aanzetten van bandjes.
voor mooie prijs. Vandaag ontvangen, keurig en degelijk verpakt en voorwerpen zijn ook allemaal volgens verwachting. Dank @Herman-JR
Ik ben blij ! :grinning: :fu:

1 like

Vorig weekend netjes en snel een Bergeon spring-bar verwijderaar toegestuurd gekregen van @anon23799972HF .

1 like

Twee tropic straps overgenomen van @anon23799972HF, vlotte communicatie, stevig ingepakt, helemaal zoals omschreven. Top!

1 like

:point_up_2:t2:dat dus :ok_hand:t2: graag weer @anon23799972HF :grin:

1 like

Perfect verkocht, gecommuniceerd en verzonden door @anon23799972HF!
Leuk klein hebbeding-horloge, :100: %.

1 like

Schakeltje overgenomen van @anon23799972HF. Fijne, vlotte deal, snel verzonden! Aanrader!