herman78

Een horloge verkocht aan @herman78, duidelijke communicatie en een snelle en goede afhandeling! Bedankt!

Een pracht van een Seamaster verkocht aan @herman78 . Fijne communicatie, Leuk gesprek over horloges. Snelle betaling en Herman is een prima gast. Horloge liefhebber pur sang.
Top dus !!

Mooie GS van Herman gekocht, prima prijs, alles compleet, alles zoals beschreven. Vergeten extra bracelet links zijn zonder gemor aangetekend nagestuurd, klasse. Betrouwbaar hf lid!

En ik ben blij met mijn nieuwe aanwinst.

Fijne deal gesloten met @herman78.

Gewoon zoals het hoort. Goede prijs, horloge zoals beschreven en een leuke kerel!

Aanrader.

1 like

Gisteren een leuke meet gehad met @herman78 waarbij hij een horloge van me heeft overgenomen.
Fijne communicatie, en een vlotte deal :ok_hand: thanks Herman!

1 like

Gisteren tijdens een gezellige afspraak op een centrale plek in het land de Pelagos FXD van @herman78 overgenomen. Super deal, complete set, goede staat en faire prijs. En vooral een absolute liefhebber, leuk om zaken te doen :grin:

1 like

Een Nomos verkocht aan Herman.
Vlotte transactie, heerlijk zaken doen met deze HF 'er. :+1:

Een tijdje geleden een mooie Hamilton van @herman78 overgenomen. Mooie prijs en super snel verzonden :ok_hand: Geniet nog wekelijks van de Khaki, bedankt!

1 like

Voor de tweede keer een deal gesloten met @herman78.
Aanrader om zaken mee te doen. Betrouwbaar en fijn in communicatie.
Tot de volgende!

Bij een bandendealtje met @herman78 bleek dat we allebei wat hadden zitten slapen waardoor ik niet helemaal kreeg wat ik had verwacht. Dit werd na vlot contact meteen door Herman helemaal naar tevredenheid en in goede sfeer opgelost.

Ik kan Herman als verkoper dan ook van harte aanbevelen.

1 like