Te koop en/of te ruil: een prachtige rosé Heure H van Hermés.
Het gaat hier om een relatief zeldzame massief gouden uitvoering in 18k bezet met 64 natuurlijke diamanten en prachtige guilloché wijzerplaat (zilver als ik mij niet vergis) met opgelegde gouden cijfers en ‘indexen’. Volgens mij geen limited edition, maar ik heb er geen tweede van kunnen vinden online. Dus de kans dat de buurvrouw dezelfde heeft is verwaarloosbaar. ![]()
Verder meet de kast 24,5*30mm volgens mijn schuifmaat. Ik twijfel een beetje met welk huidig model dit vergelijkbaar is omdat Hermés maar 1 maat (breedte?) op de site heeft staan. Ik denk dat het Small (25mm) is, maar het zou ook Medium (30mm) kunnen zijn. In elk geval is het geen mini.
De band is uiteraard Hermés leder, alligator in dit geval en in ongedragen staat. De gesp is origineel en ook 18k.Maximale polsmaat voor deze band is 16,5 cm. Verder ook full set. Garantiebewijs is blanco gelaten, maar het horloge komt uit familiebezit dus de oorsprong is bekend.
Het horloge heeft net een service gehad om het netjes te maken voor verkoop. Het eta uurwerk is vervangen, waarbij het originele dekplaatje met Hermés gravure is behouden. Technisch is het horloge dus volledig in nieuwstaat. Het horloge is niet gepolijst. Er zijn een paar kleine krasjes te zien en wat swirls onder de loep. Niets aan de voorkant van het horloge. Zie detail foto’s.
Merk en model: Hermés Heure H
Diameter: 30*24
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Niet helemaal duidelijk hoe lang exact maar ruim meer dan 6 maanden.
Factuur en/of certificaat: inclusief origineel garantiecertificaat, maar die is wel blanco
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): vers onderhoud en batterij, twee kleine krasjes met het blote oog zichtbaar (achterkant en ‘bovenkant van de H’, zie foto’s), enkele krasjes bij de bandaanzet.
Soort uurwerk en kaliber: ETA quartz
Vraagprijs: €7499
Heeft u een voorstel of inruil o.i.d. in gedachten; stuur gerust een berichtje. In goed overleg is er altijd wel iets mogelijk.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.