Hermes reparateur

Heb met mijn Hermes Cape Cod tot nu toe niet veel geluk. Binnen het jaar laten maken omdat de automaat te veel voor liep (5 min per dag). Dit werd kennelijk gedaan bij en reparateur in Amstelveen die reparaties voor Hermes verzorgt. Nadien bleef het horloge nog steeds niet goed lopen en wond ook niet goed op. Weer via de winkel naar Amstelveen verstuurd en na maanden horloge retour maar probleem is niet opgelost. Heb het maar laten zitten en nu, 2 jaar verder, loopt mijn Hermes helemaal niet meer. Weer via de winkel laten versturen en kreeg een prijsopgave van €500 voor een complete service beurt. Wederom bij deze reparateur. Heb hier geen zin meer in. Ook vertelde de juwelier mij dat mijn horloge eigenlijk elke 4/5 jaar zo’n service beurt moet hebben. Nu is Hermes een luxe merk maar dit gaat mij veel te ver en staat niet in verhouding tot de waarde van het horloge.

Graag zou ik horen waar ik in Nederland (bij voorkeur in de buurt van Hilversum maar mag ook verder weg zijn) het beste met mijn horloge naar toe kan voor een prijsopgave en een betrouwbaar en kwalitatieve horloge maker.

Vast dank.

Beste Fer,

ik lees net je probleem is dit al opgelost?

Zo nee probeer dan het adres van triade in almere eens zie bericht van zoltar op 27-3-12

groeten JS