herritage tudor black bay red

Beste mede forumleden weet iemand toevallig of de tudor herritage black bay red van de 1e lichting van 2012 plexiglas had. Ik krijg er 1 aangeboden maar kan ze alleen met saffierglas vinden.

Avast dank

2 likes

Ik kan me niet herinneren dat er ooit een Tudor Black Bay is geweest met plexiglas. :face_with_monocle: Weet je zeker dat het aangeboden model wel plexiglas heeft?

Toevallig staat er een uit 2013 te koop bij @SuperC.

2 likes

Dit stuurt hij me net.

Het is de eerste serie nog met plexiglas en de ‘smiley’ self winding aanduiding.

Heeft ook de ‘rose’ tudor aanduiding.

Het horloge komt uit 2012.
(Geen box en papers)

1 like

Zou dat geen vergissing kunnen zijn? Zo is het glas van de Black Bay ook al eens omschreven.

“De afgeronde rand van saffierglas creëert een Plexiglas uitstraling.”

Zal eens vragen . Of hij heeft het vervangen :wink:

En als je foto’s hebt… deel ze gerust. Altijd leuk om te zien!

Want het blijft een mooi en begeerlijk model, die allereerste Black Bay. :star_struck:

1 like

Ik heb dezelfde versie ook gehad met het ETA uurwerk (itt de latere versies met het Tudor in house uurwerk).

Dit model is nooit met plexiglas geleverd. Zal een vergissing van de verkoper zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat het saffier is vervangen door plexiglas.

Wel een leuk horloge overigens!

2 likes

Nooit met plexiglas geleverd. Overigens wel goed blijven opletten, naar mijn weten is dit model uitvoerig en vakkundig (lees: vrijwel niet van echt te onderscheiden) nagemaakt. Zou het horloge bij aankoop zonder box en papers dus uitgebreid door een derde partij op echtheid laten controleren.

1 like

Ik hou juliie op de hoogte en wacht op de foto’s

Dit dus :point_up:

hmmm en ineens geen reactie meer van de aanbieder :wink:

3 likes

Hände davon, diese Uhr ist warscheinlich eine Fälschung. :person_gesturing_no:

2 likes

war = wahr :roll_eyes::balloon:

Ik zou passen :face_with_peeking_eye: en plexi nooit geleverd zoals vele al zeggen.
Zoek een vertrouwd adres en een full set :upside_down_face:

2 likes

Zegt genoeg…
Even verder zoeken voor een legitiem exemplaar :eyes:

1 like

Bij twijfel nooit doen….

1 like

Aanbieder was wegens omstandigheden niet meer geïnteresseerd…zegt al genoeg :wink: