Herstel blauwzoeken.nl

He,

Ik gebruikte eigenlijk de fantastische website www.blauwzoeken.nl om te scrollen door het blauwe gedeelte en andere webshops. Deze website is opgezet door een fanatiek forumlid, sorry ik weet niet meer wie je bent :sweat_smile:

Sinds de hack is het blauwe gedeelte niet meer zichtbaar op blauwzoeken.nl. Volgens mij is het blauwe gedeelte nu wel weer zichtbaar voor iedereen?

Ik weet niet of het nog de bedoeling is dat dit weer mogelijk wordt maar kan de maker van blauwzoeken.nl de website alsjeblieft weer maken :smiling_face: :wrench:

Ik dacht dat blauw na dat gebeuren enkel nog voor leden zichtbaar is.

1 like

Niet voor iedereen. Vroeger kon je er anoniem aan, en daar maakte blauwzoeken gebruik van. Nu kan dat niet meer, en dat komt ook niet terug. Zal niet lukken dus vrees ik.

Zou mooi zijn als deze website of gelijkwaardige tool hier wordt ingebouwd in het blauwe gedeelte na inloggen dan ofzo. Geen idee of zoiets mogelijk is…

Dat is in theorie zeker mogelijk met een bespoke plugin of een fork, maar bij elke nieuwe versie van de Discourse instantie waar hf op draait loop je het risico dat die plugin het niet meer doet en weer moet aangepast worden.

Dat is een nachtmerrie vanuit onderhoudstechnisch standpunt en bovendien moeten er sluitende afspraken gemaakt worden met het technisch beheer.

Er zijn andere oplossingen denkbaar maar die zijn voor zover ik dat zo direct kan inschatten veiligheidsgewijs dan weer nogal onverstandig.

In de praktijk is het niet te doen, lijkt me.

Je kan ook op de blauwe balk klikken bij een advertentie, dan krijg je ook alle blauwe topics te zien.
Soms kan iets best eenvoudig zijn :sunglasses: