GIMME DAAAAAATTTTT
Dus jij hebt deze zelf gefixxed? Zou je eventueel de mijne ook kunnen doen?
Zo bedreven ben ik nu ook weer niet, een eenvoudige schoonmaakbeurt en de zwaar beschadigde kast opknappen is aardig gelukt. Maar voor bijzonder gesleutel aan een uurwerk moet je niet bij mij zijn.
wat een knappert Avia. Was de mijne maar zo geworden haha. Kan je wat meer pics delen van de jouwe? Wat is eigenlijk de waarde van deze DeVille klokken? Voordat ik een godsvermogen weer ga uitgeven eraan
Wat de waarde is zou ik echt niet weten, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Zal binnenkort eens wat foto’s posten!
Deze DeVille’s in goede staat zullen rond de 350 tot 400 doen…mits alles wel origineel is.
Oke, das mooi, kan ik nog ff wat uitgeven eraan haha
Dat valt mij een beetje tegen
Ja he? Stuur anders de jouwe naar mij
Dan moet ook de wijzerplaat wel in goede staat zijn.
Het is vaak zo dat de staat van een wijzerplaat bepalend is bij de uiteindelijke netto waarde.
Dit is vooral bij (in dit geval) minder ‘‘collectable’’ Omega’s waarvan er vele gemaakt zijn.
Met andere woorden,jouw omega kan 400 euro waard zijn als alles origineel en gaaf is,maar kan je ook voor 200 vinden als deze in mindere staat is (als het uurwerk kapot is of de wijzerplaat te ver heen is)
Ik heb vaak gezocht op mijn referentie nummer. Kon wel wat vinden, maar niet dat je ermee dood gegooid wordt op Chrono of Ebay.
Het gaat in dit geval niet om een individueel model,maar meer om een bepaald tijdsvak waarin deze omega’s gemaakt zijn.
Dit zijn zoals je het noemt ‘‘generieke’’ modellen uit de jaren 60/70 en niet echt bijzondere uitgaven
Aah okee, ja ik snap hem. Niet dat ik hem wegdoe ofzo, ff kijken waar ik het beste dan onderdelen kan kopen. Met name platen. Vorig jaar helaas geen geluk gehad op de rikketik betreft dial.