Hertogjan

Van de week een horloge over genomen van @Hertogjan, goede communicatie en de wederhelft was zeer tevreden.
Bedankt en misschien tot een volgende keer👍

1 like

Na een korte een doortastende communicatie heb ik een horloge van @Hertogjan overgenomen.
De communicatie verliep soepel en vriendelijk. Na een vlotte afhandeling van de transactie is het horloge zo spoedig mogelijk verzonden door Jan, waarna het binnen 2 dagen bij mij in huis was.

Zeer tevreden met zowel het verloop van het geheel als met (de (nieuw)staat van) het horloge!
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

1 like

@Hertogjan heeft onlangs mijn Sea-Dweller overgenomen tijdens een leuke ontmoeting bij Van der Valk. Gezellig gepraat over onze hobby en collectie. :smiley: Daarna de overdracht compleet gemaakt. Het was vroeg in de ochtend dus we hebben de deal beklonken met een kop koffie. :coffee:

Jan is een aanrader om zaken mee te doen, komt al zijn afspraken na en is 100% te vertrouwen. :muscle: Dat maakt het ‘handelen’ op dit forum zo prettig. Jan, veel plezier met de 16600!

2 likes

Dank u dank u :grinning_face_with_smiling_eyes:


Loopt +1sec/dag nu. Helemaal top man, jij ook bedankt en de goede ervaringen zijn geheel wederzijds!

4 likes

Vandaag een Omega Seamaster overgenomen van @Hertogjan. Fijne man om zaken mee te doen en een man van zijn woord.
Was ook nog bereid om een stuk onze kant op te rijden. Dus, hele goede ervaring. Kan niet anders zeggen. Bedankt, Jan.

Marcel bedankt voor de complimenten, het was geheel wederzijds! Alles zeer correct verlopen.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Groet Jan

1 like

Ik heb onlangs een horloge overgenomen van @Hertogjan Nadat ik er achter kwam dat hij ondanks zijn gebruikersnaam niet in Brabant woont :slight_smile:, spraken we af dat hij het horloge naar me zou verzenden. De communicatie verliep goed, het horloge was zeer goed verpakt en in zeer goede staat. Fijn zaken doen zo, aanrader!

Hartelijk dank voor de nette handel @Stefanmol !

1 like

Onlangs kocht ik een mooie Seiko van Jan @hertogjan. De deal verliep soepel en de communicatie was snel en prettig. Aanrader dus!

1 like

@Vanne jij ook bedankt voor de correcte afhandeling en veel plezier er mee!

1 like

Vandaag een heerlijke NA overgenomen van Jan a.k.a. @Hertogjan, Jan is wat je noemt een echte purist. Een fijne en aardige persoon, die van horloges houdt en van de goede dingen van het leven.

Het was best een hele tour om in het Oosten te komen. Echter, na een leuk en warm welkom een fijne deal gemaakt met Jan.

Ik zou Jan / @Hertogjan zeer aanbevelen en wie weet tot de volgende keer.

Mvg,

Sub-zero

1 like

Jij ook bedankt @Vanne voor de prettig verlopen deal. Volgende keer rij ik naar jou, ok? :grin:

Een fijne ruildeal kunnen sluiten met @Hertogjan. Nog even gezellig gekletst over de hobby. Zeker een aanrader!

1 like

Insgelijks Kevin! Veel plezier met je nieuwe aanwinst, ik geniet van de mijne :ok_hand:

1 like