Het 1,2,3 Sunburst topic. De zon op je dial of case!

Disclaimer: Dit is een onzinnig topic.
Net zo onzinnig als het geluid van een optrekkende Maserati quattroporte In een hoogbouwwijk.

Maar zeg nu zelf, is het niet prachtig? Een moment waarop je gewoon even stilstaat bij de schoonheid van dingen. Die mooie vrouw die je pad kruist en je aankijkt, kan je dag goed maken…
De ochtendzon op je kop terwijl je uitkijkt over een dal in Zwitserland met een vers bakje koffie in de hand en een lege agenda…
De vrijdagavond spelletjesavond en de warme lampen boven de eettafel die de gezichten van je kroost en geliefde verlichten en je laat beseffen hoe mooi het leven soms kan zijn.

Blablablabla

HORLOGES!

Ik fietste net richting het zuiden en bemerkte hoe ongelofelijk mooi de zon speelt met materialen, niet in de laatste plaats met de dial van mijn vintage Technos Technomatic. ( wat een vette naam is dat toch)

Dus bij deze lanceer ik een nieuw topic. Wellicht bestaat er al zoiets, dan negeer je dit maar…

3 foto’s van de zonsopgang weerspiegelt op je horloge. De kleuren die veranderen op de dial, het contrast van de brushing op de kast, de ochtendsfeer in een minuscuul hoekje van je mineraalglas… dat soort dingen! Schoonheid!
Ik geef vandaag even een voorbeeld, maar voel je vrij om je eigen fantasie te gebruiken

!

22 likes

Onzinnig, maar oh zo prettig!!!

1 like

Je avatar! Hahaha

1 like

Wat een mooie wijzerplaat. Vet zo die sunburst i.c.m. die opstaande uurmarkeringen.

1 like

Ja ben het volkomen met je eens :smile:

4 likes

Niet van vandaag maar genoeg sunburst!

Volgens mij maakt @HansT bijna elke ochtend een prachtige zonsopgangsunburstfoto. Kom er eens in Hans!

6 likes

Bijna, m’n Hamilton is alleen maar wit😀, zal morgen wel een horloge met Sunburst om doen. Het wordt een mooi weekend!

1 like

Deze drie bijvoorbeeld.

4 likes

:sunny:

8 likes

Hier staan er ook een paar leuke tussen.

1 like

De sunburst van de Aquis is echt prachtig in goed licht, vooral omdat de kleur van de plaat naar buiten toe donkerder wordt.
De Seamaster heeft een vrij standaard maar mooie sunburst plaat.

7 likes


Mijn mooiste zonsondergang op mijn ex Breitling.

2 likes

3 likes

imagehttps://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/5/3/2/53209f9a10cf8b42aacd8f9d3f9573744075aebe.jpg

Deze is echt heeel mooi. Welke referentie is dit?

3 likes

Blauw + sunburst is win win. #WINNING!

8 likes

176.007

1 like

Telt dit ook?

6 likes

Neen

1 like

Maar wel een heerlijke foto

1 like