Het allereerste Nederlandstalige Rolex forum is online!

Beste heren van het Horlogeforum:

Ik nodig jullie allen uit om een kijkje te nemen op (jawel) het allereerste Nederlandstalige Rolex forum. We zijn vandaag (8 augustus) begonnen na een paar dagen testen en werken aan de lay-out.
Na het briljante idee van Peter-1 zijn Gerard en ik er bij gekomen om hem te assisteren bij het onderhouden van het forum.
Het forum is nu nog bijna zo goed als leeg, maar we hopen dat het er een gezellig forum met kwalitatieve posts zal worden.
We hebben er geen “Andere merken” topic, dus het is echt puur alleen om te discussieren over Rolex.
We hebben er een online marktplaats waar je Rolexen zal kunnen kopen en verkopen.

Genoeg gepraat. Neem gewoon een kijkje!

Ik hoop veel van jullie te zien en alvast veel plezier op http://www.rolexforum.nl !

Heel goed initiatief en ik zal me dan ook snel aanmelden, hopelijk volgt de Rolex daarna ook spoedig. :wink:

Mooi zo, JW!

Als het aan mij ligt ben je er van harte welkom!

Leuk heb geen rolex maar wie weet wat dit forum nog gaat bewegen.

Erg leuk! Ik heb geen rolex maar moch ik er ooit een kopen zal ik eerst bij RolexForum.nl gaan informeren!

Goed initiatief en gelijk een goede site voor de Rolex discussies… ;):wink:

Hm, en blijkbaar ook voor Rolex-haters…

Die zullen er altijd blijven… jammer want dat heeft het merk Rolex echt niet verdiend…

goed gesproken

Ja zie al waar het toe gaat leiden (lijden)… Ik denk dan, als je het niets vindt… etc.

Mooie site, klasse en gefeliciteerd, goed werk :)-D:)-D

Heel veel sukses.
Plaats vooral veel foto’s vd Daytona.:)-D
Ik hou niet zo van de lunette modellen maar Daytona is een heel mooi ding.
Ik hoop dat er ook is foto’s vd loopwerken worden geplaatst.
Als ik velen mag geloven moeten het zeer goede loopwerken zijn.
De lay out vd site vind ik zeer apart.

Wel jammer dat er hier door de beheerders alleen gepost wordt om de eigen site te promoten. Desalniettemin een leuk initiatief om over Rolex te praten met mensen die ook enthousiast zijn over dit prachtige merk. Ben benieuwd waar dit toe leidt, hoop tot iets positiefs en goeds.

Niet waar, ik post hier vaak genoeg!
Ik lees hier iedere dag… Ik kom hier echt niet om alleen te promoten hoor, Michel! Ik ben hier morgen zelfs al een jaar aangemeld!

En anti-Rolex mensen worden gewist op het forum :wink:

Zou ik zeker doen, Henrik!

Geweldig! Van harte gefeliciteerd en veel succes! Ik zal af en toe even op bezoek komen.

Dank jullie allemaal, vertel het door aan jullie vrienden en kennissen met rolexen :smiley:

mooie site,
alhoewel ik geen rolex fan ben.
gefeleciteerd.
gr oscar

Heb me ook net aangemeld. :smiley:

Okok, nogmaals, het ik vind het een prima initiatief. Even een vraagje, ik heb me aangemeld maar geen bevestigingsmail ontvangen. Ook op het verzoek om -opnieuw- een wachtwoord geen mail ontvangen. Is er iets mis?