Van de week bij medeforumlid Seamaster geweest en aldaar drie horloges opgehaald; een Rolex Lady datejust staal/goud, een Rolex Lady Oyster (die liggen in de kluis te wachten tot ik de vrouw van mijn leven vind…) en:
De OMEGA Seamaster PloProf, het beest uit de diepzee. Dit horloge heeft ontegenzeggelijk een opvallend uiterlijk en is loodzwaar. Toch draagt hij bijzonder comfortabel, mede door de zeer goede band en sluiting.
Mooi! Gefeliciteerd. Terwijl ik dit schrijf, bedenk ik me dat de meeste foto’s die je van een ProPlof ziet, ‘statische’ foto’s zijn, statieportretten; wristshots zie je niet zo vaak, of vergis ik me daarin? Zo aan je pols vind ik het ‘massieve’ van de ProPlof erg meevallen!
ik denk dat ik hem wel mooi vind maar het blijft lastig.
verder vind ik het jammer dat je echt een berenklauw moet hebben voor zo’n horloge. mijn flightmaster vind ik eigenlijk nét iets te groot voor mijn polsje, laat staan dat ik een ploprof draag. :#
Ik houd daar wel van, zo’n klomp staal om de pols. In dit geval is het nog een zéér mooie klomp staal ook. (tu) Dat Oranje accentje van die drukknop maakt het helemaal af.:}
Toen ik m te koop aangeboden zag dacht ik wat is die groot (lomp)
Nu bij jou aan/om de pols een streling voor het oog, prachtig met die meshband.
Die vrouw komt er nu wel snel denk ik, weg Rolex!!!
Proficiat met je nieuwe aanwinsten! Wel apart dat je er Rolex Lady’s bijkoopt. Voorzie je een stijgende trend in hoogwaardige mechanische dameshorloges