Ik heb al heel vaak geluk gehad en het minuscule schroefje ergens op de grond of in mijn mouw gevonden.
Maar deze keer niet.
Ik had nog een paar schakels liggen waar ik de schroefjes uit kon halen, maar die kan ik nergens meer vinden :?
Weet iemand toevallig hoe ik aan zo’n schroefje kan komen?
Misschien bij de omega dealer, maar dan zal het schroefje duurder zijn als het horloge :+
Misschien bij de omega dealer, maar dan zal het
schroefje duurder zijn als het horloge :+
Dat is inderdaad balen! Maar Omega gebruikt voor de Planet Ocean (gezien 't bandje is dit een PO hommage?) dacht ik geen schroefjes. Volgens mij zijn het pinnetjes met busjes.
Ik denk dat je met dit verhaal ook wel bij Alpha zelf aan kunt kloppen. Die hebben heel misschien ook nog wel een paar van deze schroefjes.
Als tip, misschien kun je de volgende keer een likje lijm gebruiken. Niet van die supersterke (secondelijm), want anders kun je die schakel later niet meer los krijgen, maar juist 1 die ook nog los kan laten. Zo wordt de kans kleiner dat ie vanzelf weer los draait.
Ik zou toch gewoon even bij een gewone juwelier binnenlopen. Die zullen toch wel schroefjes in allerlei soorten en maten op voorraad hebben voor een paar dubbeltjes?
De optiecien heeft dozen vol met alle maten kleine schroefjes. Daar zit vast wel wat tussen.
Tubetje Locktite kopen en de andere schroefjes borgen met een miniscuul druppie. Wel even kijken naar de soort Locktite. Er bestaat een soort voor permanente fixatie, die krijg je dus never nie meer los.