Het blad Horloges

Beste forummers,
Weten jullie wanneer Horloges uitkomt? Ik heb 3 maanden geleden dit abonnement cadeau gekregen van mijn vrouw en volgens mij zou het 1e exemplaar dit jaar al uitgekomen moeten zijn.
Tevens zou ik jullie mening aangaande dit blad eens willen peilen. Mijns insziens is dit blad meer voor een zeer exclusief clubje mensen aangezien er alleen maar zeeeeeeeer exclusieve (onbetaalbare) horloges in staan, dus niet voor de gemiddelde horlogeliefhebber. Watching lijkt me wat dit betreft een beter blad voor de liefhebber.

gaarne jullie reacties hieromtrent,

Met vr groet,

Eddie

eddie Schreef:

Tevens zou ik jullie mening aangaande dit blad
eens willen peilen. Mijns insziens is dit blad
meer voor een zeer exclusief clubje mensen
aangezien er alleen maar zeeeeeeeer exclusieve
(onbetaalbare) horloges in staan, dus niet voor de
gemiddelde horlogeliefhebber.

Met vr groet,

Eddie

Dag Eddie,

ik geef je in deze groot gelijk als je zegt dat dit een btje bedoeld is voor een klein clubje. Als je ook die fotoverslagen ziet met BN’ers, ex ministers en vastgoedmannen. Vindt het zelf helemaal niets en iets te hoog ‘zie mij met mijn dure horloge’ gehalte hebben, maar kan, afgezien van dat, soms best informatief zijn.

Groeten :smiley:

Vind het een mooi blad en heb vanochtend hem weer netjes in de brievenbus gehad. Wat betreft de prijzen van de horloges. Tja…ik zie mezelf ook niet meer dan 10.000 neerleggen voor een mooi horloge. Aan de andere kant komen er wel meer bladen hier binnen met dingen die ik niet koop.

Kortom niet alles wat je niet koopt is per defenitie oninteressant.

Er staan mooie foto’s in, maar dan heb je het ook wel gehad. Inhoudelijk zeker niet het beste blad. Men is ook behoorlijk arrogant, helaas. Probeer via de zoekfunctie hier op het forum maar eens meer te vinden over dit blad. Krijg je als het goed is vrij veel meningen…

Niels

Leuk blad met hele mooie foto’s!
Is toch juist heerlijk om naar te kijken…?
Ik ben o.a. ook abonnee op Autoweek, daar staan Ferrari’s en Bentley’s en weet ik wat niet meer in. Die heb ik ook niet allemaal voor de deur staan hoor…

Op de Ferrari na staat hier wel een Bentley, alleen niet voor ónze deur. :wink:

Jaap-Wim Schreef:

Op de Ferrari na staat hier wel een Bentley,
alleen niet voor ónze deur.
Sssst dat moet je er niet bij zeggen :wink: