Het centrale "ik heb je een PM gestuurd" topic

Toch heb ik vaak niet in de gaten dat ik een PB heb gehad van iemand. Het klein blauw balkje valt me niet op.
Misschien is een pop-up ook een idee, maar die wordt door velen tegengehouden.
Misschien dat je in dit topic een melding kan maken als je iemand ge pm’d hebt.
Zo hoeft dit ook niet meer los in de topics. Misschien dat Henrik hier een sticky van kan maken.

Ik zal gelijk beginnen:

Master-fan je hebt een PB!

Dan moet wel iedereen het lezen.

Het zou makkelijker zijn wanneer er een email notificatie functie was. Desnoods alleen voor PMs maar waarom ook niet om bepaalde draadjes in de gaten te houden. Veel forum programmatuur die toch heel sterk lijkt op wat hier gebruikt wordt (phpbb bijvoorbeeld) biedt die mogelijkheid.

Is het niet vaak (ik wil niet zeggen in dit geval hoor Tom) een kwestie van ongeduld dat mensen dier posten dat iemand een pm heeft? Ik vind het namelijk best wel een opvallend balkje dat blauwe ding…

Zou goed kunnen, maar ik zie vaak het balkje pas na een week ofzo. Heb het geregeld gehad dat mensen mij een PB stuurde en dat ik die een week later las

Ik kijk er gewoon vaak overheen. Nu is het wel wat duidelijker maar eerst stond er die Kiber foto onder.

Ik vind dat blauwe balkje prima. Veel beter dan op de meeste andere fora. Slechts een enkel forum stuurt een email, maar eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten (kan ik uitzetten geloof ik, nu ik het tik)…

Ik zie het ook vaak niet. Er staat nl. teveel blauw daar bovenaan de pagina, en je kijkt toch meestal lager (ik werk ook nogs eens altijd op grote schermen).

Een ander kleurtje zal vast makkelijker zijn dan een andere optie implementeren…

Inderdaaad, ik krijg er niet veel, maar kijk er nooit naar.

N meelbericht is wel zo makkelijk.

Ik mis ook veel PB’s… Ik let er gewoon niet op, ik zie nu pas het blauwe balkje, en zag dat ik veel oude PB’s had. Mijn excuses aan iedereen die me een PB hebben gestuurd, en nooit een berichtje terugontvangen hebben… Een e-mail notificatie zou zeer welkom zijn. Ik weet niet of dat mogelijk is met het forum-software??

gr,
Hans Mennink

Ik zal het eens navragen maar volgens mij is iedereen nu wel op de hoogte van het bestaan van het blauwe balkje en zal er nu beter op letten :smiley:

Ik zal ook beter opletten in de toekomst. :slight_smile:
Jaap-Wim jij hebt PM!!! :smiley:

Toch nog handig zo’n topic. :slight_smile:

Ik zal eens kijken in m’n inbox Aguaj. :smiley:

Dus ik moet eerst in dit topic kijken of ik eventueel p-mail heb?! Kan ik net zo goed meteen naar m’n inbox gaan… en me de moeite besparen om eerst door dit topic te scrollen :smiley:

Kansloos topic, dit… :stuck_out_tongue:

Niet helemaal natuurlijk. Als ziet dat er hier een nieuwe post is, dan kijk je toch meteen naar boven? Hoef je 't draadje niet voor in!