Het dreski geschiedenis topic

die gouden seiko 5, kun je me daar een type nummer van geven?

Dat zou ik echt niet meer weten. Misschien de Seiko 5 SUPERIOR 7S36-0030? De superior lijn is volgens mij opgeheven.

Nummer 32 Orient Mako. Ook al drie keer gehad en ook in het zwart. Toch hele mooie duikers voor een zacht prijsje.

Nummer 33. Hele mooie maat Citizen voor mijn pols. Had ik niet weg moeten doen is heel zeldzaam geworden.

Nummer 34 een Mako XL. Voor mij iets te groot maar thehaguedragon paste hem perfect.

Nummer 35. Ook spijt van. Echt een klassieker en veel mooier in proportie als de nieuwe PRS516 series.

Nummer 36:Knaloranje Seiko was leuk toen het Nederlnds elftal nog iets voorstelde.

Nummer 37:Een Oer Nederlandse Kiber die ik kado kreeg bij een tijdschriften abbo. Was best leuk.

Nummer 38: een officina del Tempo. Vind hem eigenlijk nog steeds wel mooi maar is toch weer doorgeflipperd.

Nummer 39:Breil Milano. Ook een schoonheid. Pfffff dit topic begint pijnlijk te worden maar ja je kan niet alles houden en dragen.

Nummer 40: De zwarte Mako…
Ik skip overigens de G-Shocks daar had ik er wel +40 van…:smiley:

2 likes

Ach waarom de G-Shocks skippen eigenlijk?

1 like

Die Steinhart heb ik van je overgenomen destijds. Ik houdt ook zo’n lijstje bij. Het was mijn nummer 14 :smile:

Groeten,

Stefan