Het echte verhaal van de Speedmaster en de NASA

Lang verhaal, maar de moeite waard.

7 likes

Lang verhaal is kort uitgedrukt. Ben na 20 minuten gestopt met lezen. De plaatjes zijn wel leuk :smile::ok_hand:t3:.

mooi artikel. Mooie prijs ook, 82,50 US voor zo’n speedmaster… :slight_smile:

Waar kan ik ze bestellen? :stuck_out_tongue:

Leuk om te lezen, dank voor het delen! :+1:t2:

Je weet neem ik aan dat de maanlanding in een studio is opgenomen?

De regisseur droeg wel een Speedy gelukkig.

1 like

Hè Ide, 09/11 was volgens jouw zeker ook een inside job😉?

Grt. Marco

1 like

Ik hou niet van het model, maar een zeer interessant verhaal! Dank voor deze link!!

Volgens mij had Fratello dit toch al langer geleden uitgebracht? Zij hebben James Ragan zelfs uitgenodigd voor een event en daarna ook een soort longread gemaakt.

Ben blij dat ik een aantal goodies destijds door James heb laten signeren :wink:

Sssst de FBI is overal

Tof!

Tsss, iedereen weet toch dat het niet de FBI maar de CIA was…

1 like

Gelukkig hebben we de foto’s nog! (alweer bijna 3 jaar geleden) Overigens echt sympathieke gast.

1 like

Across three studies (…) that conspiracy theories should rather be appealing to individuals with exaggerated feelings of self-love, such as narcissists, due to their paranoid tendencies.

Ik verzin het niet. Wetenschap: http://spp.sagepub.com/content/7/2/157.abstract

1 like

Dat klinkt heel wetenschappelijk inderdaad

1 like

Dat is toch wetenschap? Er zijn altijd uitzonderingen.

Stanley Kubrick heeft de maanlandingen in een studio gefilmd.

Wellicht interessant om te volgen welke klok de Chinese astronauten gaan dragen op hun trip naar de achterkant van de maan? Heb je straks een first-watch-to-the-backside-of-the-moon.

Wat dat dan ook voor moge stellen. Wat mij betreft net zo’n onbegrijpelijke marketing als met de moonwatch. Maar kennelijk werkt het.