Welkom! Indien jij Meistersinger mooi vindt, weet dan dat ze (jong) gebruikt vaak met forse kortingen te koop zijn. Ook via de verkoophoek van dit forum. De ālistprijsā via een dealer zou ik er zeker niet aan uitgeven. Scheelt je zomaar flink wat liters brandstof voor je Rolls
Dank je wel voor de warme en nuttige reacties. Overweldigend en nuttige opmerkingen! Hierover later meer.
Ik ben ook lid van het Engelse Triumph Trophy forum. Als zich daar een nieuw lid meldt, dan komt er vaak een bordje met āwelcomeā omhooggehouden door een lachende smiley in beeld. Klaar met pratenā¦
@LXXXVI: Ik vind een MeisterSinger Salthora Jumping Hour ook erg leuk, dank voor de tip! Eigenzinnig, apart, net een Saab.
Met mn zelf uit Zwitserland geĆÆmporteerde auto ben ik niet voldoende duidelijk geweest, ik had al een Engelse bijna Oldtimer, een Jaguar/Daimler serie 3, V12. Uit Zwitserland heb ik een youngtimer STR gehaald. Een model wat je hier in NL niet zo veel ziet en al helemaal niet met de opties die in bv Duitsland en Zwitserland gewoon standaard zijn. Met dank aan de BPM en de BTW.
@bottero: ik heb gisterenmiddag een Luch besteld. Ik heb inderdaad geen ervaring met het dragen van een horloge, dus of een 1-wijzer bevalt weet je pas achteraf, als het te laat is. Zo heb ik eind 2020 een zijspan gekocht wat na 560 km alweer wegging. Ik werd er gek vanā¦
Mogelijk dat met het aanschaffen van een Luch ik op snelle wijze kan ervaren hoe het bevalt.
Het klokje is al onderweg. Russische oorsprong, wordt verzonden uit Michigan, tegen de Canadese grens.
Eerst een Russisch zijspan, nu een Russisch horloge, waar is het einde?