Het effect van een mooi horloge

Ik vraag me af of jullie dit ook herkennen:
Op een druk en stressvol moment merk ik dat het goed bekijken van mijn horloge heel “zen” werkt. Ik haal t van mijn pols, bekijk hem nog eens beter, bewonder de “perfectie op de millimeter” van het ontwerp, en word daar dan duidelijk rustiger van. Een “Mindfullwatch” als t ware.

16 likes

1 vraag: wat draag je? :grin:

2 likes

Op dit moment nix… ik bedoelde het in het algemeen. Ik heb alleen maar horloges die ik heel mooi vind… :slightly_smiling_face:

Een horloge kan best mooi ogen. Maar of dat met het horloge te maken heeft is maar de vraag. Het totaalplaatje telt:

tumblr_npjb7hP9bG1unrgfuo3_500

18 likes

Deze had ik straks aan, toen ik me dit bedacht…

6 likes

Is dat Donna? :wink:

2 likes

Idd. Mooie kozijnen.

5 likes

Mijn beste,

Inderdaad!!
Heel herkenbaar!!

Kijken doe je met je ogen,
Zien doe je met je ziel.

En daarom zie ik mijn horloges zo graag!!

Maar voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

14 likes

Nee. Mag je kan haar altijd mailen: zoemarais.x@gmail.com :blush:

Gooi Donna er nog eens even in…kan het wel ff gebruiken…:blush:

Dit is dus precies waarom jij niet genomineerd kan worden voor “favoriete HF’er”

Maar OT: @mechaniekje als ik bezig ben met een project op het R&D lab en ik zit te brainstormen, dan gaat het horloge van de pols af en zit ik vaak met een hand schuin onder mijn hoofd te luisteren naar het getik van de automaat.

Dus niet helemaal hetzelfde, wel een zenmomentje uit het horloge gehaald :sunglasses:

8 likes

oh, je was gewoon aan het turen en ontcijferen hoe laat het nu eigenlijk precies was…

:wink:

mwhaa… kunststof…

Ik herken dit eigenlijk ook wel.
Soms heb ik dit ook als ik naar het uurwerk luister.
Vreemd genoeg is dat zenuwachtige getik soms best rustgevend :blush:

2 likes

Natuurlijk draagt een door iemand uitgekozen mooi horloge bij aan het gestelde in de openingspost maar in de hierboven geplaatste quote kan ik me héél goed vinden…:ok_hand:
Komt nog bij dat ik óók graag kijk naar een werkende balans…

1 like

Herkenbaar :wink:

2 likes