Het ene rood is het andere niet......nieuwe band binnen maar kan het?

Hoe heet zo’n strap die hier aan zit?
Mijn Poljot kwam met precies zo’n strap, maar dan in zwart met wit leren stiksels, maar die ging stuk. Ik kon daarna nooit meer zo’n strap vinden met twee van die verdikkingen erin. Ik weet ook gewoon niet hoe ze dat noemen, dat zoekt ook lastig.

Maar zou die we weer graag terug hebben. Ik heb nu een gewone leren band met witte stiksel eraan, maar is toch minder origineel natuurlijk…

1 like

Double ridge is de benaming van dit type.

3 likes

@WatchR
Super bedankt, direct gevonden. Zelfs een zwarte Omega speedmaster double ridge. Voor 13 pond (dat zal geen echte zijn, maar toch, de Poljot is ook maar een fractie van de prijs van een speedmaster :slight_smile: )

2 likes

Met rood, geel, wit en zwart vind ik het eerder een kuifje naar de maan speedy dan een schumacher speedy, maar dat terzijde. Die rode banden kunnen echt niet, het is schreeuwerig dat het een lieve lust is. En die nieuwe vloekt inderdaad.

Je zou hier nog eens met zwart of donkergrijs vintage weg kunnen komen, maar dit horloge is moeilijk. En nee, ik zou geen extra rode accenten in de band doen, liever zo rustig mogelijk.

Colareb Venezia in zwart met grijs stiksel zou het goed moeten doen hier.

Ik vind het wat veel rood en de beide roodtinten matchen net niet, hetgeen vloekt. Zwarte racing erop en je hebt een topper om je pols!

1 like

Ik vind het rood eigenlijk wel mooi, maar de speedmaster wordt daarmee meer een oversized dameshorloge dan een herenhorloge…