Het gaat de Pelagos worden!

Na veel posts en bezoeken aan diverse juweliers ben ik er uit… Het gaat een Tudor Pelagos worden :slight_smile:

Afgelopen woensdag alvast wezen passen bij Tensen in Antwerpen. Mooi zaakje en vriendelijke mensen.

Nu nog wachten tot na de feestdagen (als ik al het geld hopelijk bij elkaar heb gesprokkeld :)).

Nog even geduld dus, maar tot die tijd alvast genieten van de vele foto’s op het internet:

Hell yeah! (tu)

Goede keuze!
Maar wachten tot de feestdagen, dat is pure kamasutra!! :smiley:

:~:} Killerrrrr

Mooi vooruitzicht. En toepasselijk in december: snowflakes :wink:

veel sterkte met wachten. nu maar hopen dat er niets anders voorbij komt :wink:

Vond de Rolex winkel van Tensen toffer qua vriendelijkheid dan de Omega, Breitling e.d.

Verder zeer gave klok.

Mooie keuze, mooie klok (tu)

Dat worden vele nachten vol met dromen…

.

Tensen een zaakJE? Zeg maar zaak. Goede keuze.

Succes met wachten en sparen. Mooie keuze.

Iedereen dank voor de reacties.

@hcptdg: Hehe is ook wel, maar de winkel waar ze Rolex en Tudor verkopen is maar klein.
De winkel waar ze Breitling, Omega en andere merken verkopen is veel groter. Ik houd wel van kleine en exclusieve winkeltjes (:smiley:

BTW: het ging tussen de Omega Seamaster ceramic of de Tudor Pelagos. Uiteindelijk spreekt de eenvoud en ‘matheid’ van de Pelagos 200% meer aan dan de Seamaster. Ook heeft de lunette van de Seamaster een bijzondere grip voor een duiker die me niet aanspreekt. Lijkt me niet echt handig onder water (niet dat ik het horloge ooit als duikhorloge ga gebruiken, maar toch).

Op foto’s leken beide modellen overigens een andere uitstraling te hebben dan om mijn pols in real life. Hieruit blijkt maar weer: maak nooit een keuze op basis van foto’s!

Een goede keuze en veel respect voor je geduld en gedrevenheid om tot het einde van het jaar te sparen.
Hopelijk kan je de verleidingen die tussentijds op je pad komen weerstaan.
Alvast veel voorpret
Grt, Harold

mooie keuze!

Ah, ja! Prachtig en zeker een goede keuze denk ik(tu)!

Als de twijfel tussen een Omega Seamaster ceramic en de Pelagos was, wist ik het wel:D. Ik ben zelf ook erg veel aan het kijken naar de Pelagos, maar ik twijfel meer tussen totaal andere modellen (zoals bv dress-watches) of doorsparen voor Rolex GMT/sub, Omega PO, etc. Denk dat de Pelagos uiteindelijk ook hier een plekje krijgt!:}

Mauzer Schreef:

Ah, ja! Prachtig en zeker een goede keuze denk
ik(tu)!

Als de twijfel tussen een Omega Seamaster ceramic
en de Pelagos was, wist ik het wel:D. Ik ben zelf
ook erg veel aan het kijken naar de Pelagos, maar
ik twijfel meer tussen totaal andere modellen
(zoals bv dress-watches) of doorsparen voor Rolex
GMT/sub, Omega PO, etc. Denk dat de Pelagos
uiteindelijk ook hier een plekje krijgt!:}

Ik zou wel voor de SMP gaan, maar zie een Pelagos toch graag voorbij komen :D!

Die soort Glidelock van Tudor, werkt dat een beetje? Ik vind het er zo kwetsbaar uitzien en een enorme dustmagnet. Verder een zeer mooie klok :slight_smile: