Het gaat eindelijk gebeuren..

Dat snapte ik echt wel, maar ik doelde meer op de misleiding die vakantieveilingen en slajeslag bij de producten zet. Dus vroeg mij af of men daar ook wat aan gaat doen wat ik dus niet verwacht.

1 like

Ik werd nieuwsgierig.
Op de eerste hulp afdeling werd ik een beetje raar aangekeken zostraks…

5 likes

Maar kans op een die snel terug in de verkoop gaat is een pak kleiner. Seiko verkoopt goeie duikers met stalen band in die prijsklasse, maar andere looks.

500-600 is lastig. Te duur voor een beater (toch in mijn beleving), te goedkoop voor iets in die stijl op staal.

1 like

Een vakantie veiling is toch een veiling. Nogmaals dat is geen afprijzen dus überhaupt waarom zou je denken dat ze er iets aan zouden doen :upside_down_face::woman_facepalming:

Een horlogeveiling geeft ook een indicatie van een opbrengst. Ze kunnen dat toch niet precies bepalen. We weten allemaal dat dat laag wordt ingezet. Maar dat is geen korting.

2 likes

Zit wat in. Alhoewel ik ook niet veel problemen heb om het horloge weer te flipperen als het niet bevalt. Ik ben niet op zoek naar een horloge voor altijd, als het het niet helemaal is kan ik er een tijdje van genieten en dan wellicht verkopen en wat bijleggen voor de volgende stap.

Zoals ik al schreef: ik heb geen haast :blush:

Tja, ik denk toch dat ik de mijne weer te koop ga zetten, voor een wat agressievere prijs, want hij blijft voor mij nipt te groot. Ik krijg er maar geen comfortabele gevoelens meer bij.

Je kunt me uit gaan lachen, maar ik mis een Seiko duiker in de doos, dus ik ga op zoek naar een SPB317. Ik ben ooit begonnen met een SARB033 en een SKX171 (met 007 bezel), en ik moet echt een zwart Seiko duikertje hebben.

2 likes

Dit is wellicht ook een optie ,automaat 200m iso waterdicht ,titanium en draagt voortreffelijk met een mooie wijzerplaat die loopt van zwart,blauw naar bijna paars bij bepaalde licht invallen .
Prijs rond de 340/350.

3 likes

Daar zal ik zeker niemand om uitlachen. Seiko maakt meer dan prima duikers! Ik heb er diverse gehad en nog steeds twee, waar ik heel blij mee ben.:+1:

1 like

Mag eigenlijk in geen enkele verzameling ontbreken.

1 like

Je gaat hem met de kop eraf echt wel binnen budget vinden als je de tijd neemt. Veerbeeldje, wel al verkocht.

1 like

dat geeft hoop, ik ga gewoon even geduld hebben inderdaad. Thanks!

De Grand Seiko die je in de Opening post liet zien even als inspiratiebron genomen:

https://www.venezianico.com/products/nereide-gmt-3521502c?_gl=11nnlgyt_up*MQ…&gclid=Cj0KCQiAx6ugBhCcARIsAGNmMbiCaTMyLt4-VJif6NumyC3sxYqeuPxbIamjQEwBLYPzcKZhpFNaLpgaAvB3EALw_wcB

Iets boven de €600, maar als je interesse toont via het whatsapp nummer krijg je zomaar 20% korting van een vrolijke Italiaan :wink:

5 likes

Maar wel echt een eye catcher hoor, gaaf ding! thanks voor de tip ik ga hem onthouden :wink:

1 like

Titanium duiker ook een optie?
afbeelding afbeelding

4 likes

Misschien is de traska freediver iets? Wel iets boven het budget met importkosten

1 like

Leuke modelletjes, ik ga ze checken thanks!

Hee en zoiets?

3 likes

Hater :joy:

Verkoop hem me dan

2 likes

Dat was ook bij mij opgekomen. Beter nog de Tornek Rayvil (of zo iets achtig qua spelling)

Of anders een Zwitserse sub cloon,

Ja, mooi ding.

3 likes