Paar dagen terug de catalogi binnen gekregen. Ik had ooit een Tangente Expo 2000; kreeg helaas te maken met (toen) zeer ongeinteresseerde en “sloppy” after-sales toen er een probleem was.
Ik zou ze graag het voordeel van de twijfel teruggeven. Nieuw helaas buiten budget, inmiddels. Ik betaalde 1200 gulden voor de Expo 2000, nieuw… …was toen nog geen manufactuur, maar een ETA-Peseux 7001. Hun huidige Alpha-uurwerk is in feite nog steeds daarop gebaseerd.
Vroegahhh … Was het meer betaalbaar. Doet nu 1300 euro op het net
Vermoed dat de dienstverlening is verbeterd. Tijd terug via mail nette reacties gehad op vragen over onderhoud.
Als het gaat om waardevast… Je kan de kostprijs vergelijken met prijzen gebruikte op chrono24. Krijg je een beeld. Qua kwaliteit… Laat ik vooral de experts aan het woord.
Anekdote… Gistermiddag teambuilding met collega’s, met Nomos tangente om de pols. Sta op gegeven moment naast collega en spot een mooi horloge… een Nomos Orion. Meteen uit de flow van teambuilding en enthousiast elkaars horloges bewonderen. Wij waren het eens over geheim achter succes van Nomos, schitterend ontwerp en kwaliteit.