Het geluk is definitief niet met deze domme :(

Zie: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1106&i=36975&t=36975
en daarna: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1106&i=37848&t=37848

Ik heb nog met Royal Mail gesproken in Nederland, die verwezen me door naar hun Engelse moederbedrijf. De verkoper heeft voor mij navraag gedaan maar het pakje is weg. Ik kan de verkoper niets kwalijk nemen, het pakje is er ooit even geweest en ik neem aan dat daar het horloge in zat.

Blijft voor mij niets anders over dan een schadeclaim bij Selekt Vracht te gaan neerleggen. Ik heb in totaal inclusief verzendkosten 60 pond aan de verkoper betaald voor een nib, een echt nieuwe kost minimaal 350 euro. Dus 350 euro van Selekt Vracht eisen lijkt mij redelijk. Misschien nog wat extra’s voor de geleden emotionele schade? :slight_smile:

de enige hoop die ik je nog kan geven, is dat bij mij ooit een pakje is teruggestuurd naar Amerika (stommiteit van TPG-post)
en dat duurde meer dan twee maanden voordat ze bij de afzender terugkwamen (toen alsnog gekregen)

Ik weet niet wat voor termijn Selekt Vracht hanteerd, maar ik zou zeker claimen; vervangingswaarde van het horloge; alle gemaakte kosten (ook je tijd) enz, enz.
Maakt nooit goed dat je dit horloge niet hebt, maar als ze uitkeren geeft het in ieder geval een ietsje beter gevoel!
Succes,
Paul

Ongelofelijk toch dat pakjes zomaar weg kunnen geraken. Zeker wanneer het pakketje al eens aangeboden is geweest.
En nu zit er dus waarschijnlijk ergens een werknemer van Select Vracht met een horloge om de pols waarvan hij geen benul heeft hoe werkt…

Gebruiksaanwijzing zat er bij :frowning:
Nee, ze hebben het via Utecht nog kunnen tracken als op weg terug naar Engeland. Daar is het verdwenen.

Mocht het je een troost zijn, deze sukkel zit al bijna 3 maanden te wachten op een lcd televisie van meer dan € 900.
De verkoper zegt dat hij verstuurt is en de pakketdienst heeft nooit iets ontvangen.
Inmiddels heeft ebay.de de zaak in " behandeling" dwz ik heb een automatische email ontvangen dat het wel 45 dagen kan duren voor ze weer iets laten horen.
Succes en als je nog een tip voor me hebt dan hoor ik het graag.

Ad