Ik wilde een render maken van alle foto’s van geflipperde horloges dit jaar toen de laptop opeens bloedheet werd en in de brand vloog
En deze Breitling Superocean Heritage komt er op de valreep dus nog bij:
en daarvoor mag deze prachtige en en nog in nieuwstaat verkerende Oris Aquis (die hier op het forum ook te koop staat) het nest verlaten:
Ok - Daar komt hij:
Dus dan is de schade:
6 x Seiko
4 x Omega
1 x Oris
1 x Victorinox
1 x Orient
(twee keer een Shogun ja…)
Is dit huidige collectie of zijn deze allemaal weg?
Nu de volgende nog:
- PO2500D zwart
- Speedy 9300 Titanium
- Shogun
- Sarb065
- En nog wat goedkope klokjes zoals een Deep Blue Sea Ram 500
Hele fijne collectie!
Toppertjes, zowel de exen, als de nieuwelingen.
Pas sinds een paar maanden actief hier op het forum. Tot op heden alleen maar gekocht . Voornemen voor volgend jaar, nog meer kopen en een beetje opschalen naar een wat hoger segment. En, o ja, misschien ook wat proberen te verkopen, misschien dan…
en natuurlijk die van gisteren.
edit, en dan ben ik deze nog vergeten (is in reparatie)
Verkocht
Gekocht en verkocht
Gekocht en verkocht
Gekocht en verkocht
Gekocht
Gekocht(morgen in bezit😀)
De balans na een jaar HF:
Veel gekomen, weinig gegaan…
Mijn eerst aanschaf via HF:
Deep blue sun diver 2
Daarna de H3 tactical
Vervolgens kwam de Seiko "dracula"monster, en dit is tevens de enige die ook weer gegaan is…
Toen kwam de Longines Hydroconquest
Na de Longines bleef het een lange tijd rustig…
Maar de drang naar een flieger bleef knagen.
De Steinhart NAV B-uhr is de laatste die kwam…
En de Oris Aquis is er nog uit gegaan dit jaar.
En daarvoor is deze klatser teruggekomen (hoewel deze er eigenlijk al was voor de Oris was verkocht)
Na een, voor mijn begrippen, druk flipper jaar momenteel weinig te wensen.
Volgend jaar wordt rustiger Dit zijn ze nog niet eens allemaal…
en wat is gebleven? Met open mond lopen kijken naar wat je allemaal hebt geflipperd
Jeetje, los van de aantallen: wat een beauty’s zitten daar tussen
Wow. Mooie klokken hoor!
En wat een aantallen
Eerste helft van het jaar me kunnen inhouden. Nadien als eerste begonnen met mijn Thiel te verkopen, kreeg veel te weinig polstijd.
Nu wou ik een klein ‘mod-projectje’ starten met een vostok, dus eentje besteld en beginnen modden.
Origineel
http://chistopolcity.com/188-2514-thickbox/russian-military-vostok-komandirskie-tank-watch-211306.jpg
Gemod
Nu had ik nog een quartz festina liggen die ik zelden droeg (die tikkende secondewijzer stak me tegen ), dus de verkoop in.
Hier kwam een marina militare voor in de plaats.
Nu had ik mijn oog laten vallen op een seiko recraft series snkm97, dus moest er eentje afvallen en koos ik voor nog een andere gemodde vostok te laten gaan.
Uiteindelijk eentje te koop zien staan vlakbij en deze maar snel gaan halen.
Dat was 2016 en het resultaat van een eerste volledig jaartje HF
Voor 2017 gaat de marina militare hoogstwaarschijnlijk de deur uit en zou ik graag voor een Tissot prs 516 willen gaan. Hopelijk kan ik me de rest van het jaar wat inhouden ️
Dit jaar verkocht
- Poljot Sibir
- Steinhart Nav B 44
- Steinhart Ocean One Black
- Steinhart Ocean One Vintage
Dit jaar gekocht en weer vertrokken:
- Alpina Alpiner Automatic
- Christopher Ward Lido
- Obris Morgan Aegis
- Squale 1521a Blasted
Dit jaar gekocht en keepers:
- Hamilton Field Khaki
- Omega Speedmaster Professional
- Oris Centennial
Incoming:
- Breitling Chronomat
Outgoing:
- Ancon Sea Shadow Bronze
Prachtige collectie!
Ik ben ook wel benieuwd wat er nu nog is, ik neem tenminste aan dat dit niet de huidige collectie is maar ik kan mij uiteraard vergissen.
Ik kick het topic nog een keer omdat ik zelf ook wel “wat” geflipperd heb…
Ik lees veel en schrijf niet vaak op het forum, maar wilde dit bij wijze van groepstherapie toch even met jullie delen
Daar gaat ie!
Het begon de laatste dagen van 2015 met een grote droom; de Rolex Explorer II Polar
Die heb ik lang aan 1 stuk gedragen… maar bloed kruipt enzo en de Tudor Black Bay Black wilde ik ook wel eens proberen:
Dat was hem niet, dus na 2 weken: de Rolex Explorer I:
Ja, erg leuk! Maar, ik was niet te genezen. En ja, dat rammelbandje… dus er moest een nieuw model komen, de 116000:
Droeg super lekker!
Maar de realiteitszin kickt in; met dat razendsnelle geflipper vond ik dat het budget iets omlaag moest en kwam er:
Een Breitling SuperOcean Abyss (ik heb niet eens een eigen foto )
En een Tudor Oysterprince Tiger Chrono:
Een Tag Heuer Aquaracer:
En een Grand Seiko Quartz
En deze, bye bye “downgrade”:
Die was echt cool, toch enkele maanden gedragen en het eerste horloge waar ik een euro aan heb “verdiend” - niet dat het daarom gaat …
Toen kwam er weer een 16570 met zwarte dial… wederom geen foto (damn, moet ik toch weer meer nemen…)
En nu, deze draagt ook echt geweldig en blijft zeker! … langer dan een maand … vreselijke hobby
Duss, daar wilde ik jullie even deelgenoot van maken - nu voelt het niet meer als mijn probleem hahaha
Bedankt voor ieders bijdragen steeds op dit forum!
Groet, Matthijs