Laatste houden Jeroen !!!
Eindelijk goede smaak
Heb zelf wel wat “spijt” van de Glashutte achteraf
Wat een mooi dresser is/was dar
Laatste houden Jeroen !!!
Eindelijk goede smaak
Mooi hoor!
Het begon allemaal januari dit jaar, ik zat voor het werk enkele maanden in het buitenland en kwam bij toeval dit forum tegen in een zoektocht naar recensies over watch2day.
Beetje rondgekeken hier en direct mijn order bij w2d geannuleerd, er is blijkbaar zoveel beters te krijgen voor dat geld.
Na een maandje kwam de Tissot pr516 in beeld en eenmaal op de horlogemarkt direct toegehapt, hier begon het dus mee en nog steeds mijn daily beater:
Toen kwam de steinhart:
Die ging ook weer een aantal maanden later, niet aan mij besteed.
Toen kwam kickstarter, wat komen daar leuke klokjes voorbij, uiteindelijk toch maar een besteld van Mercer (plaatje geleend):
Ook die kwam de doos niet uit en mocht weer vertrekken.
Vakantie kwam eraan, veel hiken dus een klokje met veel opties is altijd leuk, deze dus:
Na de vakantie mocht een ander er van genieten.
Toen kwam voor mij de klapper van het jaar, de Eterna Kontiki, man wat een prachtklok en krijg er alleen maar complimenten over:
Nu dus nog maar 2 klokjes over, de pr516 als daily en de Kontiki buiten het werk.
Er komt in 2017 nog wel een datejust hopelijk, even kijken hoe het uitpakt met de financiën, maar vooralsnog genoeg rust hier om even te blijven genieten van deze toppers.
Sorry voor de late reactie! Nee, is (jammer genoeg) niet mijn huidige collectie, haha. Zou wat zijn zeg…
Ik heb nu nog:
En lekker wat geld achter de hand voor mijn halfjarige backpack reis komend jaar
Nog steeds een mooie collectie!