Het grote Battle vs. Topic, maar dan anders

En tussen de 500 en 1000 Euro per maand kost, afhankelijk van je situatie.

Nietes. Het zijn stomme kutgrazers die, wanneer ze mij zien, altijd aan hun water lijken te voelen dat er een roofdier voor hun neus staat wat ze het liefst in kleine brokjes op zou souperen, en dus bijten ze en zijn ze altijd schichtig.

Paarden moet je in alle vrijheid op een steppe rond laten rennen. Als dat niet kan: direct naar de slachter danwel de lijmfabriek met die kutbeesten.

Want ik was er nog niet eens over begonnen dat paarden helemaal niet geĂ«volueerd zijn om 100 -150 kilo mens en zadel op de rug te dragen. Dierenbeulen zijn het, die zogenaamde paardenliefhebbers, want als je echt van een paard hield liet je het ongemoeid in z’n natuurlijke omgeving met rust zodat het lekker met de kudde kon ronddartelen.

10 likes

Zeer treffend en herkenbaar :joy:

Auto voor de vrouw, alleen al omdat ze dan de velgen van jouw wagen niet kan beschadigen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Of probeert de paardentrailer aan te koppelen zonder eerst de automatische trekhaak in te schakelen en zeggen dat de achteruitrij sensors wel heel irritant piepen.

1 like

Doe die Longines maar.
Als je die weer gaat verkopen hebben we nu al zin in het topic!

1 like

Was het een keuze tussen de sub en de Seiko dan was het simpel, Seiko. Maar
 Je wilt iets aan de wand hebben
 En ik heb een brede interesse maar deze snap ik niet. Dus is de keuze “Sub vs. Seiko plus een ander iets aan de wand” is de kans groot dat ik Seiko + kunstwerk kies. Is de keuze, zoals nu, “Sub vs. Seiko + dit specifieke ding” dan kom ik al heel gauw bij de sub uit.

Trek je er niets van aan, ik heb geen smaak- dat weet ik zelf ook heus wel.

Nou ik weet dat de Reverso op mijn pols niet fijn zit, en de studieschuld is best wel fors
.

Een moeilijke.

• Seiko SPB185j1
  • Avondje plezier

0 stemmers

2 likes

Nee, die van mij kan ook nog rijden, ik zei toch dat ze 1 uit een miljoen is :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik pak alvast een dekentje om op de bank te slapen.

3 likes

Ook keuze aangepast, bedankt voor deze levensles/eyeopener.

Ps. Moet je wat mee doen, ga een boek schrijven oid.

2 likes

Toch nog redelijk wat potloodventers op het forum :thinking:

3 likes

Weet je zeker dat dit stukje niet geschreven is door Maarten van Rossem?

1 like

Absoluut de Seiko, een van de betere modellen.

Die andere modellen bij OQ, das een beetje overrated. Een paar keer meegemaakt, maar het is allemaal min of meer hetzelfde vermaak.

De argumenten waarom geen paardenhobby werden al bijzonder grappig uiteengezet door @LVA
Dit was een beetje als azijn na de maaltijd.

3 likes

OQ

1 like

Een soort digestief dus. Ik hou er van. :+1:t2:

Seiko all the way. Die geeft hele dagen plezier, steeds opnieuw. Geen idee waarom of hoe je een kleine €1000 (nieuwwaarde Seiko) er in een avondje doorheen jaagt in iets dat geen sterrenrestaurant is

Nu heb je in die toko wel een duiker nodig. Ze schijnen bubbelbaden te hebben. :diving_mask:

2 likes

Dan moet je die dus eerst bestellen voor je er veilig heen kunt.

Veilig is het er volgens mij wel. Ik heb er een paar jaar naast gewoond. De buurman die om 4 uur 's nachts hiphopplaatjes zat te maken gaf meer rumoer in de buurt, ook als hij 's ochtends vroeg weer eens door de politie in een busje werd gestopt terwijl zijn vriendin bij de voordeur stond te krijsen dat hij niks gedaan had. Aan de andere kant gaf hij me weleens een hijs van zijn joint of een slok whisky als ik 's middags terug kwam van de TU en hij lekker op de stoep in het zonnetje zat. Dat was dan wel weer schappelijk.

1 like