En tussen de 500 en 1000 Euro per maand kost, afhankelijk van je situatie.
Nietes. Het zijn stomme kutgrazers die, wanneer ze mij zien, altijd aan hun water lijken te voelen dat er een roofdier voor hun neus staat wat ze het liefst in kleine brokjes op zou souperen, en dus bijten ze en zijn ze altijd schichtig.
Paarden moet je in alle vrijheid op een steppe rond laten rennen. Als dat niet kan: direct naar de slachter danwel de lijmfabriek met die kutbeesten.
Want ik was er nog niet eens over begonnen dat paarden helemaal niet geĂ«volueerd zijn om 100 -150 kilo mens en zadel op de rug te dragen. Dierenbeulen zijn het, die zogenaamde paardenliefhebbers, want als je echt van een paard hield liet je het ongemoeid in zân natuurlijke omgeving met rust zodat het lekker met de kudde kon ronddartelen.
Of probeert de paardentrailer aan te koppelen zonder eerst de automatische trekhaak in te schakelen en zeggen dat de achteruitrij sensors wel heel irritant piepen.
Was het een keuze tussen de sub en de Seiko dan was het simpel, Seiko. Maar⊠Je wilt iets aan de wand hebben⊠En ik heb een brede interesse maar deze snap ik niet. Dus is de keuze âSub vs. Seiko plus een ander iets aan de wandâ is de kans groot dat ik Seiko + kunstwerk kies. Is de keuze, zoals nu, âSub vs. Seiko + dit specifieke dingâ dan kom ik al heel gauw bij de sub uit.
Trek je er niets van aan, ik heb geen smaak- dat weet ik zelf ook heus wel.
Seiko all the way. Die geeft hele dagen plezier, steeds opnieuw. Geen idee waarom of hoe je een kleine âŹ1000 (nieuwwaarde Seiko) er in een avondje doorheen jaagt in iets dat geen sterrenrestaurant isâŠ
Veilig is het er volgens mij wel. Ik heb er een paar jaar naast gewoond. De buurman die om 4 uur 's nachts hiphopplaatjes zat te maken gaf meer rumoer in de buurt, ook als hij 's ochtends vroeg weer eens door de politie in een busje werd gestopt terwijl zijn vriendin bij de voordeur stond te krijsen dat hij niks gedaan had. Aan de andere kant gaf hij me weleens een hijs van zijn joint of een slok whisky als ik 's middags terug kwam van de TU en hij lekker op de stoep in het zonnetje zat. Dat was dan wel weer schappelijk.