So dan, ben er stil van. Ik ga mijn keuze veranderen en mijn dochtertje even melden dat ze geen knol krijgt. Thanks man👌
Wat goedkoper…
-Subwoofer (downfire) ter vervanging van m’n oude Sub (buren uitgesloten van Poll )
-Iets moois aan de muur in de woonkamer plus nieuw werkhorloge…
Doe mij maar die sub.
Even tussendoor : nu al topic vh jaar?
rolex en een mooi intiem huwelijksfeest
en op dat moment heb je niets meer aan die stalen yachtmaster dus die neem ik dan wel van je over. kost het je nog maar 18K
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. Openhouden die wonde, rauw.
True. En een boot kan je nog niet eens verkopen aan slachtwaarde voor hondenvoer van te maken als die een poot/plank breekt.
Graag gedaan. Spread the word. Het is een slope zo slippery dat proffen fysica ze in hun lessen zouden kunnen gebruiken voor examenvragen met frictieloze oppervlakken. Voor je 't weet ben je middle aged, licht uitgezakt, permanent blut en draag je rijbroeken/jasjes als ware je een wielerterrorist met een fiets van €8000, maar met dat verschil dat de fiets nu 600 kilo weegt, eet en schijt.
Het zijn super lieve, intelligente, interessante dieren. Het is geen wonder dat er zoveel in die val trappen. Beware
Smaken verschillen zeggen ze dan
Wat mij betreft wel
Ik vind die wanddecoratie nog wel tof, al vrees ik dat het voor de (ingeschatte) battle-prijsklasse geen origineel zal zijn, en ik houd niet van reproducties (of het moet al een 3D laserscan repro met reliëf zijn). Maar die Seiko is ook een leuk ding, en goeie speakers hebben geen subwoofer nodig, dus Seiko + deco all the way.
€349 volgens website van Coco Maison.
Je weet dat ing een hele mooie aanbieding heeft op dat horloge? De zwarte dial.
Een 2e hands autootje voor de vrouw of een leuke Van der Klaauw? (Absoluut een retorische vraag)
- 2e hands autootje voor de vrouw
- Een leuke Van der Klaauw
0 stemmers
Ze kan toch gewoon een jaartje doorrijden met de auto die ze nu heeft, snap al die heisa niet die ze hierover maakt.
Heerlijk seksistisch. Mijn vrouw is grootverdiener. Zij koopt voor mij de tweedehands auto. Ik ben altijd blut door de hobby.
Complimentjesdag!
Daarom kreeg mijn dochter een goudvis
Ah, gewoon flauwe humor van mij, niet eens sexistisch bedoeld. Ik ben weliswaar de kostwinner in huis maar zonder haar ben ik niks - is ons gezin niks. Als het moet verkoop ik alle horloges voor haar (maar gelukkig moet het niet).
Ik ben een gelukkig man en horloges/hobby’s zijn een bonus. Al koop ik elke maand een horloge, zo’n vrouw als die van mij vind ik nooit meer
Ik kan de Veloretti aanraden