Poll-ban… Helaas
Bij ons ook, wellicht volgend jaar. Even wachten tot de kids daadwerkelijk iets mee krijgen van een reis van meer dan een maand, en dat daadwerkelijk vol kunnen houden
Hoho. Mijn horloges worden indirect door de trouwbranche gefinancierd dus er mag lekker door getrouwd worden
yo Bro
Ik weet nog een goeie band voor je.
Met een poll vanwege dit topic :
- Sinn 556i
- RANDY WATSON & SEXUAL CHOCOLAT op je bruiloft
0 stemmers
Ik ga voor fokking Randy Watson
Ik overweeg ook een inkorting, maar twijfel ook over een week Hof van Saksen.
Ik ben daar een keer een weekend geweest, zo’n droevige plek. In een weekend is die van mij 50% gekrompen dus dat is voor jou mooi 2 vliegen in een klap.
Nadeel is dat je daarna wel weer een Rolex moet kopen om te compenseren
Maar je wil geen bruiloft.
Weird flex
Klein beetje ontopic blijven SVP, voordat we naar Offtopic verhuizen.
Neh, dat is écht niet mijn horloge. Ik zou het -eerlijk waar- voor 500 Euries ook niet kopen (ja misschien om direct met dikke winst weer door te verkopen! ). En Indonesië zit mijn vrouw en kinderen in het bloed.
Dus dat is echt even héél wat waardevoller.
De rest van de vakantiedagen heb ik het einde vh jaar nodig… Bali & Costa Rica of een JLC
Hobbelpaard bij de C&A is toch ook prima?
Man, hoe is dat een vraag. Er bestaat geen énkele realistische battle waar die knol wint. Chemische castratie of een paard? Hierrrr met die pil. Dakloos worden of een knol? Op naar Ikea voor een kartonnen doos. 75 zweepslagen op je reet in het midden van een voetbalstadion driekwart gevuld met IS groupies of een knol? De broek ligt al op de enkels. Geen. Enkele. Battle.
Er bestaat geen grotere time-sink dan paarden. En ja, ik begin nog niet eens over de kost want die kan je wel zelf invullen; het begint met de knol zelf, en dan is er de stal inderdaad. En dan de hoefsmid, elke paar weken. En de veearts want uiteraard heeft knol z’n stro zitten opvreten en zit met koliek. En dan wil dochterlief lessen nemen. En op wedstrijd gaan. Maar ho, de wedstrijd is aan de andere kant van het land in Incestueuzegem, 150 kilometer ver en 30 kilometer van de dichtstbijzijnde beschaving, dus je moet een trailer voor aan je auto. Maar je auto trekt geen ton aan paard plus trailer door de modder dus moet je een dikkere, hogere en 4x4 capabele auto. En dan wil dochterlief een TWEEDE paard.
Maar nee hoor. Dat geld, goed, dat heb je, gaan we maar van uit. Dus zo’n constant bloeden van zuurverdiende euri uit alle lichaamsopeningen, so be it. De tijd daarentegen, die kan je niet bijkopen. En dat begint met alle dagen naar die manège voor knol te borstelen. En dan 2x per week die lessen. En dan de wedstrijden op zaterdag én zondag, want ja hoor, die duren soms twee of drie dagen. Kan je nog een hotel zoeken, maar in Incestueuzegem valt er behalve de zolderkamer van Café “De Vettige Sossis - Bij Bertha” niks te boeken dus behalve 50% van je weekends opofferen aan vertoeven tussen knollenvolk wiens enige interesse, gespreksonderwerp en doel in het leven beperkt is tot knol en knol-gerelateerde zaken, mag je je verheugen over het vooruitzicht van het rectale euro’s bloeden van een rustig gedruppel te upgraden naar een kabbelende lentebeek voor een volledig uitgeruste knollenvrachtwagen met logies in, waar je dan als sardientjes bijeen kan genieten van elkaars opgepikte knollenaroma nadat je, vooruitgezweept door dochterliefs “kom op zeg, hoe moeilijk kan het zijn” je rijlessen en examen voor rijbewijs C hebt afgelegd.
Goed, tot zover de rant die uiteraard volledig op hearsay gebaseerd is en alle gelijkenissen met bestaande personen blah blah blah.
TL;DR: ik ben geen fan van Rolex en ik vind die Batman niet eens zo mooi, maar for the love of all that is holy, neem die Rolex.
Mag het ook de studieschuld van mn kinderen zijn?
Wow! Dat kwam van diep. Het rijt bij mij wonden open die ik dacht genezen waren.
Hop, en ik ben er alweer overheen.
100 x Sinn, geen andere sin met één n svp.
, zo waar. Zelfde verhaal voor een boot.
Want… dan ga je ook voor de reverso?
Dit is echt heel herkenbaar
Ben al jaren getrouwd. Gratis, op maandag. Vier man in de zaal, daarna 100 uitnodigingen op de bus gegooid en naar Schiphol gereden voor 3 weken Hongkong
Serieus, ze waren bijna allemaal zwaar beledigd en gefukt. En wij maar lachen

Klein beetje ontopic blijven SVP,
Natuurlijk, daarom ook de battle tussen Randy Watson en een Sinn. Absurd dat The Legend Watson verliest, maar ok.

Zelfde verhaal voor een boot.
Jarenlang meerdere gehad, maar ik heb nu toch liever een horloge. Alleen als ik een tuin aan het water heb komt er een bootje bij. Met de nadruk op TJE.
Ho polletje erbij, want on topic :
Riva Ariston van zeg 100.000 euro
of
Rolex 16528 porcelain bij AVW voor 118.000
- Dikke Italiaan
- Gouwe Zwitser
0 stemmers
Hardop gelachen