Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben van veel antwoorden. Er zitten hier blijkbaar toch veel mensen die beseffen dat sommige zaken leuker of urgenter of belangrijker of gewoon minder egoistisch zijn dan een horloge.
Eigentakt, klasse D maar dan anders. NAD C 298 maakt hier bijvoorbeeld gebruik van.
Zet eens een decked out Yamaha Tenere 700 + 10.000 pietermannen in cash tegenover die Lange… Want dan wist ik het wel.
Ik heb op die Aprillia gestemd. Daar kun je ook de tijd op aflezen, maar die heeft daarnaast meer complicaties dan de Lange.
Tja, easy! Any day!
Of het horloge wat als alternatief wordt getoond is gewoon niet mooi
Grappige is dat het enige dat mankeert aan mijn Aprilia, is dat het klokje de tijd niet kan houden.
Dat is de charme van een Italiaan bij alle andere heet dit gewoon kut
Nee hoor, dit schilderij is maar een voorbeeld. We zijn er nog niet uit wat er aan de wand komt.
Heb nu dit weer in gedachte… Walter White (Tag Heuer Monaco) +
Raymond Redington (Rolex GMT Master)
Maar vrouwlief…
Met die Lange blijf je gezond.
Geen studie geen schuld…
Toch een leuk topic dit, dus eens peilen …
Een nieuwe aanwinst voor om de pols, of eentje voor aan de muur?
- Universal Geneve Polerouter
- Kunstwerk
0 stemmers
Ik zou normaal al snel voor kunst gaan maar dit is naar mijn smaak te hard proberen om edgy/cool te doen met wat random filmdinges en een cringy quote. Eerder kut dan kunst. Dus hierrr met die Polerouter al vind ik die niet eens mooi.
Haha duidelijk verhaal. Ik kan het nog begrijpen ook, al heb ik zelf liefst beide opties.
Auto is voor t vrouwtje dan ? net als die mazda-ette trouwens, de Lange dan graag voor mij !
Heeft ie de hele week aan gewerkt
Sommige schrijvers jojo’en hun literaire keutel voor jaren, en het resultaat achteraf stinkt nog altijd.
Soit, elk zn smaak hoor. Er zullen genoeg mensen het wel tof vinden. Maar een Polerouter gaat voor wat, 3k tweedehands? Dan is het geen evenwichtige battle want die kader kan moeilijk meer dan een paar tientjes kosten hoop ik
Ik heb het schilderij zojuist besteld. De Polerouter komt later dit jaar. Iedereen bedankt voor de feedback