Als ik moet kiezen 100% de Elise & niet de Sax. Gelukkig hoef ik niet te kiezen.
Even nieuwsgierig. Hoe vaak heb je plezier van de Elise…en hoe vaak van de Sax?
Leuk topic!
- Zonnepanelen, vloerisolatie, overkapping, warmtepomp voor het zwembad en een warmtepomp voor het huis
- 126618LB
0 stemmers
Lotus ondanks dat dat een plakmerk is
Zie je jezelf al stapvoets rijden door de stad, langs alle terrassen op een zomerse zaterdag met een aanhangwagen met daarop je overkapping? Nee dus.
Daydate kopen en hem figuurlijk uit je broek hangen op net geen halve meter van iemands neus.
Dat is het leven mannen. Die zonnepanelen bewonder je maar je maar lekker bij je buurman.
- PP 6119R
- Bruiloft van je vriend in Brazilië voor 2,5 week met hele gezin
0 stemmers
De Cartier graag. Ik heb (en wil) geen TV, ben geen gamer, en zonder die twee is de soundbar ook wat verloren.
Goede vraag.
De Sax zit vaker om de pols.
De Elise ga ik echter binnenkort 4 dagen mee stoeien door de Ardennen, Fr & dan nog Duitsland.
Wat geeft de gaafste herinneringen?
Gesteld dat ik een tuin zou hebben, de overkapping graag.
Ik ga niet voor verplichtingen van een ander zo veel geld uitgeven. Dan ga ik op vakantie waar ik zelf heen wil.
De Lange Saxonia. Ik pas niet in een Lotus, maar een Saxonia past wel om mijn pols.
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat hij een reis of evenement nou extra tof vond vanwege het horloge wat hij toen droeg
Lotus all the way
De Patek graag! Ik vermijd tropische klimaten als de pest, en wil ook geen twaalf uur opgevouwen zitten in een vliegtuig.
Vliegtuigen en Lotus zijn niet echt gunstig voor jouw formaat inderdaad
Het hele verduurzamingspakket graag!
Waar is de Poll?
Ik ben een amateur, hoe moet een poll?
Gevonden
Ik zou vermoeden uiteindelijk toch de ritjes / uitstapjes / vakanties…