Het grote Battle vs. Topic, maar dan anders

Ik heb nog prima functionerende benen, ik hoef niet elektrisch ondersteund te worden. De Longines graag!

Hoeveel meter kun je met die fiets onder water?

8 likes

Valide punt hier in het stroomgebied van de Geul.

2 likes

Daarom heb ik ook een PS5 en een Santos. Ik vind die bank niet chill.

Ga weg.

Neu, het bevestigt dat ome Han van lelijke banken houdt.

Ik mis de optie “Electrische auto”.

2 likes

En wat te denken van die 2 vloerkleden die semi nonchalant neergeplempt zijn, half over elkaar, met als risico dat je struikelt en je te dure horloge over de plantbased tegels schraapt

Bedoel je hier de dagwaarde of de emotionele waarde van de MX5?

1 like

Nee. :joy::see_no_evil: die Mx5 heeft mij letterlijk dit gekost aan dagwaarde… die hele collectie. 30k.

4 likes

Sterkte met dit verlies :crazy_face:

Nee geintje, toen ik begin 20 was strorte ik ook m’n hele salaris in m’n auto, zonder enige vorm van rendement

1 like

Dat klinkt als een uitstekende investering.

13 likes

Ik haal die schade in :joy:

Ja toch? Het gaat om de ervaring! :sunglasses:
En straks!!! Oeh lalala.

3 likes

Uiteindelijk wil je toch een lambo.:grin:

3 likes

de APK?

6 likes

Ja dan wil ineens iedereen met je meerijden, armpje uit het raam, dat soort dingen

1 like

Die auto is niet Frans, dus ik liever niet. :slight_smile: Mental note: Megane naar moeders de vrouw, zelf een Talisman aanschaffen. Voor de oase van stilte en comfort. Ik wil eigenlijk alleen in auto’s zitten waar je achterin ook op klinkerwegen in alle rust een kopje thee kunt drinken terwijl je naar Debussy luistert.

Gelukkig ben ik grotendeels klaar met de horloge-aanschaffen. Want ik moet het huis ook nog even laten schilderen. En ik heb een nieuwe ketel/pomp en betere thermostaat-oplossing nodig.

1 like

:joy:

afbeelding

8 likes

Dat had ik ook toen ik de sleutel van mijn clio omdraaide en er niks gebeurde :grimacing:

9 likes

Moet een ouwe bak zijn. Goeie Clio’s hebben al erg lang geen sleutels meer, Henk. Da witte gij ook. :slight_smile:

5 likes

:joy:

Wtf. E bike. Koop een fiets.
Als je al een e-bike overweegt dan voor het hele gezin.

2 likes

Zonder meer optie 1. Alleen een Togo is voor een lang mens niet perse de beste keus. Lage zit en niet eens comfy. Wel geil om naar te kijken.

2 likes