Het grote Boderry avontuur oftewel een review van een Chinees klokje

Bedankt en graag gedaan

1 like

I :heart: draagtasjes :smile:
's kijken of ze wat naar mijn gading in het assortiment hebben.

Kon dat nou niet in 1 keer?

Nope, ik hou van persoonlijke touch
:grinning:

3 likes

Zojuist een mail gehad van Boderry, Ze hadden per ongeluk de oudere versie van de stalen band gestuurd. Ik krijg een nieuwe toegestuurd met een nieuw type sluiting en zonder spelfouten.

Helaas geen mogelijkheid om de wijzers af fabriek anders te laten kleuren dus ik heb gevraagd of ik wat losse wijzers kan krijgen samen met de band.
We zullen zien

1 like

Hoppa. Ik heb er ook eentje besteld.

3 likes

wait

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/0/f/d/0fdb3fafe1ce9b00665e59316c13759abe836b09.jpg
hmm :face_with_hand_over_mouth:

Wat je zeg. Hmm.
Ik begrijp van je bedoel.
Morgen maar weer eens msilen

Hmm?

Oftewel de band is 10x zo duur als het horloge?

Zoiets ja. Deze opmerking heb ik al een keer eerder voorbij zien komen.

Hier ook binnen en nog 1 onderweg, echt mooi horloge en de afwerking is prachtig!

6 likes

UPDATE.

Ze schaamden zich toch wel een beetje die grapjassen van Boderry.
Serieus genomen willen worden en dan een spelvout maken op de sluiting.
Tjongejongejonge.
Excuses aangeboden en beloofd om meteen een nieuwe band op te sturen. Jaja.

Vandaag een enveloppe uit china binnen en look and behold, een nieuwe band.

Weer een halve kilo plastic verwijderd en ik moet zeggen, het ziet er erg gelikt uit.
Mooie zware stalen band met een kekie sluiting, solid end-links en, niet te geloven voor dat geld, geschroefde solid links.

Helaas konden ze geen blauwe wijzers opsturen (machinaal, niet mogelijk, productieproces, enz) maar die vind ik nog wel ergens.

Al met al een zeer degelijk, solide en kwalitatief zeer goed horloge. Absoluut niets mis mee. Kan met 2 vingers in zijn neus meedoen met alle mid-range merken en verslaat ze in sommige gevallen ook nog probleemloos.
Ik bedoel, Titanium, saffierglas voor en achter, een ongelooflijk fraai uurwerk en een goede service.
Hang er witte of blauwe wijzers in en je hebt een topper van een horloge waar weinig mensen commentaar op kunnen hebben.
En dat voor 125 euro incl. verzenden.

2 likes