Het grote 'Bund' strap topic

Heeft een 70ties vibe.
Toen waren brede leren armbanden heel hip :star_struck:
Beetje uit de tijd van de Mexicaanse laarzen en Lois jeans.

VOSTOK paratrooper

13 likes

Draagt ook wel fijn :wink:

8 likes

Ik vind het kapot lelijk, vind het meer iets wat je vind in de goodiebag van de presentatie van een nieuw metrosexueel IPA biertje. Eentje waar van die Arie Boomsmas lookin’ gasten op afkomen met hun kind in een Burberry sjaal op de rug geknoopt. Ik hoop dat ik het beeld een beetje heb kunnen schetsen. Niet mijn kopje thee.

12 likes

Even een aanvulling:
Vergeet voor het plaatje de obligate ruitenblouse, baard en knotje op het achterhoofd niet. En een electrische bakfiets met wat kartonnen zakjes met biologisch gezegende groenten van Marqt er in. Voor de rest ben ik niet bevooroordeeld.

5 likes

Mooie Oris! Staat hem goed! :sunglasses::+1:

1 like

Ik wil er nog niet dood mee gevonden worden.

1 like

Laten we bij het begin beginnen, hoe oud was je toen het gebeurde?

7 likes

Niet mijn stijltje, maar het juiste horloge komt er wel met weg.
Deze tudor of een goede toolwatch zoals een Hamilton

6 likes

Geen idee hoe of wat maar het is bij mij ook gebeurd want ik snap precies wat hij zegt :joy:

1 like

IPA’s vind ik wel lekker, maar voor de rest kon ik me geenszins in jouw karikatuurschets vinden. Ik zie ze wel op straat
 precies zoals je ze beschrijft.

On topic: wat mij betreft wordt dit het “hele korte bund strap topic”. Hoe minder “bund”, hoe beter imho

Ik heb 15 jaar terug dit ding met veel trots gedragen. Man wat was ik blij.

image

Hoi @Drebin

4 likes

Mooi horloge met mooie strap.
De bund lekker weg laten.

Ik vind het ook niet mooi hoor, maar heeft dus wel een functie zoals ts als schreef.

Ik vind 'm prima zo. Draagt ook erg comfortabel. :slight_smile:

1 like

Dat is natuurlijk het belangrijkst.

Dat begrijp ik, daarom had ik er “nog een functie”, maar had beter ‘nog steeds’ een functie kunnen schrijven.

Nu is het lelijk en lomp zonder excuus :wink: .

1 like

Aha, iets te snel gelezen.
Verder ben ik het met je eens, het is vaak lomp.

Zo’n bund strap heb ik ooit in een dronken bui gekocht. Toen ik hem had ontvangen wist ik niet wat ik ermee moest, ligt ergens in een doos achter in een kast. Hier word ik liever niet aan herinnerd, vind het een verschrikkelijk lelijke strap

Ik vind je knapper met een Rolex

You sure? Vijftien jaar terug was ik nog volop aan het fitnessen.
Baklava-pack abs.