Het grote collage topic

Met de liefhebberij voor horloges geldt voor de meesten onder ons dat foto’s maken, en tevens bewerken, een deel van het genot is. Zo ook het, met enige regelmaat, posten van de mooiste plaatjes en delen met onze medeliefhebbers van mooie horloges.

Zo is ook voor mij, met de passie voor horloges, het fotograferen een onderdeel geworden van de beleving. Het recentelijk aanschaffen van een Nikon D5300 DSLR camera is dan ook met het idee ontstaan om fotografie serieuzer te nemen.

Uiteraard blijft het dan niet bij plaatjes schieten en bewerken, maar is een ritje Ac-tion voor een mapje en wat fotopapier al gauw gedaan. Met als doel een fysiek portfolio maken naast het digitale werk.
Om dit allemaal wat netjes weg te zetten ben ik begonnen met collages maken, wat het lekker overzichtelijk maakt en in een oogopslag alle mooie plaatjes laat zien.

Aldus het initiatief om in dit topic de collages met elkaar te delen van de mooiste foto’s in je gallerij.

Er zijn natuurlijk al talloze topics waarin allemaal losse foto’s gepost worden, echter is het idee achter dit topic om enkel de beste foto’s mooi bij elkaar te houden. Enkel om te genieten van mooie plaatjes en wellicht wat te spieken bij medeliefhebbers hoe zij al het horlogegeweld fotografisch mooi vast gelegd weten te krijgen.

Exen, huidige liefdes, sfeerfoto’s of wristshots zijn allemaal welkom. Zolang het maar collages zijn waarop de pareltjes uit je gallerij te bewonderen zijn! :camera_flash: :sparkles:

Ik zou zeggen:

GIF_20250704_232958_029

5 likes

Om gelijk maar af te trappen :muscle:t2:

17 likes

je kan ze natuurlijk ook hier zetten
een zelfde topic maar anders genoemd :ok_hand:

1 like

In dat topic word veelal enkele foto’s gestuurd, dit topic was bedoeld (zoals gescheven :smile:) om de collectie van mooiste foto’s in collage’s te verzamelen. :ok_hand:t2: